• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
رییس شورای اسلامی شهرستان لنجان؛

آتش‌نشانان ترویجگران فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح هستند

  • کد خبر : 90726
  • 06 مهر 1403 - 22:18
آتش‌نشانان ترویجگران فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح هستند
رییس شورای اسلامی شهرستان لنجان با صدور پیامی 7مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی را تبریک گفت.

به گزارش نبض وطن،مهدی اسماعیلی رییس شورای اسلامی شهرستان لنجان طی پیامی فرا رسیدن هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی را به جامعه آتش نشانان تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام موسی کاظم(ع) می فرمایند: همانا خدا را در زمین بندگانی است که برای رفع نیازهای مردم می کوشند، اینان در روز قیامت (ازعذاب)، در امان هستند.

آتش نشانی، شغلی است که با اضطراب، ترس، نگرانی، شیرینی، تلخی و تاسف همراه است و مهر به زندگی انسان ها، در تلاش و پشتکار خستگی ناپذیر آتش نشانان نمایان است .

هفتم مهر ماه بهانه‌ای است تا با گرامیداشت انسان‌هایی بپردازیم که در راه حفظ جان و آسایش ما از جان و آسایش خود می‌گذارند. “هفتم مهرماه، روز آتش نشانی و ایمنی، روز قدردانی از تلاش شبانه روزی آتش نشانان پر تلاش و ترویجگران فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح در سطح کشور می باشد.

یادآوری این روز بزرگ، به پاسداشت حماسه آفرینی ها و از خود گذشتگی های آتش نشانان میهن اسلامی مان در عرصه دفاع مقدس بوده است.

غیور مردانی که با اخلاص و احساس مسئولیت، به امر خطیر خدمت رسانی به آسیب دیدگان ناشی از حملات دشمن پرداختند و برگ زرین دیگری از ایثار و جوانمردی را در دفتر این مرزوبوم ثبت کردند.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی کلیه آتش نشانان خدوم و زحمتکش به ویژه کارکنان آتش نشانان شهرستان لنجان ، هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی را صمیمانه به این عزیزان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و آرزوی توفیق و سلامتی را برای کلیه آتش نشانان فداکار کشور از خداوند متعال خواستارم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=90726

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.