• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳
شهردار خبر داد؛

عزم راسخ شهرداری زرین شهر در ساماندهی آسفالت معابر شهر

  • کد خبر : 90709
  • 06 مهر 1403 - 18:19
عزم راسخ شهرداری زرین شهر در ساماندهی آسفالت معابر شهر
شهردار زرین شهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون اجرای پروژه آسفالت و لکه‌گیری خیابان‌ها و معابر شهر نمود عینی‌تری به خود گرفته است، به‌گونه‌ای که در سال جاری 200 میلیارد ریال اعتبار به این مهم اختصاص یافته است.

حسین اسماعیلی احمدی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: شهرداری زرین شهر همگام با اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی خود در سال جاری، اهتمام ویژه ای به ارائه خدمات در محلات مختلف شهر دارد.

وی افزود: در احصای مسائل شهری و برطرف کردن آنها، بهسازی آسفالت معابر سهم بسزایی را در نیازسنجی خدمات به خود اختصاص داده بود از این رو یکی از هدف‌گذاری‌های صورت گرفته در سال جاری آسفالت اساسی و لکه‌گیری معابر اصلی و محلات مختلف شهر بود که این مهم از ابتدای سال در دستور کار قرار داده شد.

شهردار زرین شهر با اشاره به عزم راسخ شهرداری در ساماندهی آسفالت معابر شهر تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون اجرای پروژه آسفالت و لکه‌گیری خیابان‌ها و معابر شهر نمود عینی‌تری به خود گرفته است، به‌گونه‌ای که در سال جاری ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به این مهم اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر شهروندان شاهد اجرای زیرسازی، لکه گیری و روکش آسفالت به صورت دستی (در معابر فرعی)، تراش آسفالت با دستگاه آسفالت تراش و لکه گیری و روکش آسفالت با دستگاه فینیشر در معابر اصلی سطح شهر زرین شهر با اعتباری بیش از ۱۱۳ میلیارد ریال هستند.

اسماعیلی احمدی اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته حدود ۳۰ هزار مترمربع لکه گیری و روکش آسفالت به صورت دستی، ۱۲ هزار مترمربع تراش آسفالت با دستگاه آسفالت تراش و حدود ۱۷ هزار مترمربع روکش آسفالت با دستگاه فینیشر در حال انجام است.

وی عنوان کرد: آسفالت بلوار معراج به‌دلیل تردد خودروهای سنگین وضعیت نامناسبی داشت، همین امر موجب نارضایتی شهروندان شده بود، از این‌رو روکش مجدد آسفالت این خیابان از مطالبات آنان به‌شمار می‌آمد.

شهردار زرین شهر خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه آسفالت این مسیر در تعهد اداره راه و شهرسازی قرار دارد شهرداری زرین شهر در راستای پاسخگویی به مطالبه شهروندان لکه گیری و روکش آسفالت با دستگاه فینیشر را در محور بلوار معراج تا میدان تختی و قسمتی از بلوار کشاورز و بلوار علامه طباطبایی را در دستور کار خود قرار داد و این پروژه به مرحله اجرا رسید تا شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=90709

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.