• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳

دلاورمردان دوران دفاع مقدس امنیت را به ملت ایران هدیه دادند

  • کد خبر : 90616
  • 05 مهر 1403 - 20:00
دلاورمردان دوران دفاع مقدس امنیت را به ملت ایران هدیه دادند
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: هفته دفاع مقدس یادآور کسانی است که در مکتب عشق سر سپردن را آموخته و با شجاعت و از جان گذشتگی، امنیت و آرامش را برای نسل‌های دیروز، امروز و آینده وطن به جا گذاشتند.

به گزارش نبض وطن، عباس کرمی رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان در پیامی نوشت:

فرا رسیدن هفته دفاع مقدس همواره یادآور حماسه‌های آفرینی دلیرمردان عرصه نبرد و رویش جوانه هایی است که انقلاب را در مقابل ابرقدرت‌های دنیا پاسداری کردند، ایامی که درخشان ترین صفحات تاریخ ایران اسلامی را با تأسی به آرمان ظلم ستیزی مکتب عاشورا به خود اختصاص داد و تجلی شکوه حماسه ماندگاری را رقم زد که در پرتو ایمان، توکل به خدا و ولایت پذیری ملت ایران به دست آمد.

هفته دفاع مقدس یادآور کسانی است که در مکتب عشق سر سپردن را آموخته و با شجاعت و از جان گذشتگی، امنیت و آرامش را برای نسل‌های دیروز، امروز و آینده وطن به جا گذاشتند.

اینجانب ضمن ادای احترام به شهدای والامقام و خانواده معظم شهیدان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز، به ویژه شهدا و ایثارگران اصناف شهرستان لنجان ایام سراسر شکوه و با عظمت هفته دفاع مقدس را به آحاد مردم شهرستان لنجان خصوصا اصناف و بازاریان تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون همگان را در راه حفظ و صیانت از دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس و پیمودن راه شهدای والامقام را از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=90616

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.