• امروز : جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳

جزئیات برگزاری ۳ آزمون استخدامی منتشر شد

  • کد خبر : 90550
  • 05 مهر 1403 - 9:52
جزئیات برگزاری ۳ آزمون استخدامی منتشر شد
مرکز آزمون جهاددانشگاهی آخرین جزئیات آزمون‌های کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش، مشاغل سازمان بهزیستی و طرح شهید زین‌الدین را منتشر کرد.

به گزارش نبض وطن به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، مرکز آزمون جهاددانشگاهی در اطلاعیه‌ای آخرین اخبار مربوط به آزمون های کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش، مشاغل سازمان بهزیستی و طرح شهید زین الدین را منتشر کرد.

براساس برنامه ریزی انجام شده، نتایج نهایی آزمون کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش برای بررسی و تایید نهایی به دستگاه پذیرنده نیرو (آموزش و پرورش) ارسال شد.

بر اساس روال آزمون های استخدامی، بررسی و تایید برخی از فرآیندهای مهم از جمله ظرفیت شغل محل ها، بررسی سهمیه ها، تایید نمرات ارزیابی تکمیلی ارایه شده از سوی وزارتخانه، تایید صحت بررسی مدارک و … به عهده دستگاه مربوطه بوده و نهایتا پس از تایید فایل ارسال شده، فرآیند صدور کارنامه در دستور کار قرار می‌گیرد.

بر اساس توافق به عمل آمده با همکاران وزارتخانه، مقرر شده است این موضوع در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود تا عصر روز پنجشنبه (۵ مهرماه) نتایج نهایی در قالب کارنامه پایانی در پروفایل داوطلبان بارگذاری شود.

همچنین به اطلاع داوطلبان آزمون های مشاغل سازمان بهزیستی در یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی و آزمون طرح شهید زین الدین ( استان های زنجان ) می رساند تاییدیه نتایج بخش ارزیابی تکمیلی از دستگاه پذیرنده نیرو دریافت شده است و نتایج نهایی این آزمون ها در قالب کارنامه نهایی حداکثر عصر روز شنبه (۷ مهر) در پروفایل کاربری داوطلبان بارگذاری خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=90550

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.