• امروز : چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳
  رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان لنجان؛

مسابقات آزاد مهارت خانواده زندانیان لنجان برگزار شد

  • کد خبر : 90445
  • 04 مهر 1403 - 13:35
مسابقات آزاد مهارت خانواده زندانیان لنجان برگزار شد
  رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان لنجان گفت: اولین دوره مسابقات آزاد مهارت خانواده زندانیان لنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام احمد کمالی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری اولین دوره مسابقات آزاد مهارت خانواده زندانیان لنجان، اظهار کرد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در رشته‌های آشپزی، خیاطی، جوشکاری، تعمیر خودرو، برق ساختمان، صنایع چوب، آرایشگری، قالیبافی وصنایع چرم با یکدیگر رقابت کردند.
وی افزود: مسابقات مهارت خانواده زندانیان فرصت مناسبی برای شناسایی استعداد‌ها و توانمندی‌های مددجویان است و می‌تواند زمینه‌ساز اشتغال و انگیزه آنان برای کسب مهارت‌های بیشتر باشد.

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان لنجان تصریح کرد: ۴۰ نفر از خانواده زندانیان در این دوره از مسابقات در رشته‌های مختلف شرکت کردند.

وی عنوان کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۲۰ خانواده تحت پوشش این انجمن در مهارت‌های مختلف آموزش دیده و به همت انجمن حمایت از خانواده زندانیان توانستند به در آمدزایی مستقل دست پیدا کنند.
کمالی خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات به رقابت‌های استانی راه یافتند و پس از رقابت در استان مسابقات کشوری برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=90445

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.