• امروز : دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳
دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان لنجان خبر داد؛

توزیع ۳۰۰ بسته کمک آموزشی بین دانش‌آموزان خانواده‌های زندانیان نیازمند لنجانی

  • کد خبر : 89976
  • 01 مهر 1403 - 20:41
توزیع ۳۰۰ بسته کمک آموزشی بین دانش‌آموزان خانواده‌های زندانیان نیازمند لنجانی
ریئس هیئت مدیره انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان لنجان از توزیع ۳۰۰ بسته کمک آموزشی شامل کیف مدرسه به همراه لوازم التحریر، به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال در بین دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند زندانیان در شهرستان لنجان خبر داد.

حجت الاسلام احمد کمالی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، با بیان اینکه مسائل فرهنگی و آموزشی خانواده‌های زندانیان در دستور کار انجمن حمایت از خانواده زندانیان لنجان قرار دارد اظهار کرد: هدف از کمک به دانش‌آموزان خانواده‌های بی بضاعت زندانیان این است که آنها بتوانند در شرایط خوب و آبرومندانه از نعمت سواد آموزی بهره‌مند شوند و عدم حضور سرپرست خانواده در بین خانواده مانع از تحصیل آنها نشود.

وی تصریح کرد: برخی از خانواده‌های زندانیان دچار فقر اقتصادی هستند و یکی از اهداف انجمن حمایت از خانواده زندانیان لنجان این هست که تلاش کند تا فقر اقتصادی آنان به فقر فرهنگی و آموزشی منجر نشود.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان لنجان عتوان کرد: ۳۰۰ بسته کمک آموزشی و التحریر تهیه شده در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در آستانه سال تحصیلی جدید بین دانش آموزان توزیع شد.

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت زندانیان خاطرنشان کرد: علاوه بر کیف و نوشت افزار برای برخی از دانش آموزان تحت پوشش انجمن، هزینه لباس فرم مدارس نیز پرداخت شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=89976

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.