• امروز : دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳

زرین شهر با آمادگی کامل به استقبال از سال تحصیلی جدید رفت

  • کد خبر : 89916
  • 01 مهر 1403 - 17:44
زرین شهر با آمادگی کامل به استقبال از سال تحصیلی جدید رفت
شهردار زرین شهر گفت: طی 10 روز گذشته بالغ بر ۸۰۰ متر مربع خط کشی محل عبور دانش‌آموزان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ششصد میلیون ريال انجام شد.

حسین اسماعیلی احمدی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس تمام تلاش شهرداری زرین شهر بر این بود که مهری باشکوه برای دانش‌آموزان در خطه طلایی ایران رقم زده شود از این رو جلسات متعددی با هدف ارتقای ارائه خدمات در سطح شهر تشکیل شد.

وی افزود: پرسنل خدوم شهرداری زرین شهر طی روزهای گذشته تلاش کردند همه اقدامات و فعالیت‌های مدیریت شهری در طرح استقبال از مهر به گونه‌ای باشد که آمادگی شهر برای بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان، والدین و شهروندان در شهر نمود داشته باشد.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: سرفصل‌ها و موضوعاتی چون زیباسازی، بهسازی و مناسب‌سازی معابر، رفع ایرادات احتمالی فضای شهری، لکه‌گیری آسفالت معابر، تعویض و شتسشوی علائم و تابلوهای ترافیکی توسط شهرداری انجام شد. وی ادامه داد: طی ۱۰ روز گذشته بالغ بر ۸۰۰ متر مربع خط کشی محل عبور دانش‌آموزان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ششصد میلیون ریال انجام شد.

اسماعیلی احمدی عنوان کرد: در بحث پاکسازی نیز نخاله‌برداری اطراف مدارس، زیباسازی و بازپیرایی فضای سبز و… نیز انجام گرفت و امید است با آمادگی کامل به استقبال مهر پرمهر برویم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=89916

نوشته های مشابه

26شهریور
ضرورت راه‌اندازی موزه مردم‌شناسی در زرین‌شهر
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اصفهان مطرح کرد؛

ضرورت راه‌اندازی موزه مردم‌شناسی در زرین‌شهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.