• امروز : یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر؛

آینده ایران اسلامی در قلب و ذهن دانش آموزان در حال شکل گیری است

  • کد خبر : 89911
  • 01 مهر 1403 - 13:34
آینده ایران اسلامی در قلب و ذهن دانش آموزان در حال شکل گیری است
شهردار زرین شهر گفت: دانش آموزان نیز باید با الگوپذیری از دانش‌آموزان شهید، تحصیل، تهذیب و ورزش را سرلوحه برنامه‌های خویش قرار دهند چراکه آینده ایران اسلامی در قلب و ذهن این عزیزان در حال شکل گیری است و مطمئنا با همت بلند و اراده قوی دانش آموزان عزیز، ایران اسلامی قله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد.

به گزارش نبض وطن، حسین اسماعیلی احمدی شهردار زرین شهر با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید در پیامی نوشت:

همه ساله با فرا رسیدن ماه مهر، شهرهای ایران رنگ و بوی دیگری به خود گرفته و شور و شوق دانش آموزان و خانواده‌های آنها جلوه ی دیگری به شهر می‌بخشد و هم زمانی هفته پرافتخار دفاع مقدس با ایام بازگشایی مدارس نوید سال تحصیلی پرشور و امیدآفرینی را به آحاد ملت ایران به ویژه دانش اموزان می‌دهد.

بدون شک ایثار و فداکاری جوانان در دوران دفاع مقدس فراموش نشدنی است و همه ما باید از آن، درس گرفته و در عمل به توصیه‌های رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی کوشا باشیم.

دانش آموزان نیز باید با الگوپذیری از دانش‌آموزان شهید، تحصیل، تهذیب و ورزش را سرلوحه برنامه‌های خویش قرار دهند چراکه آینده ایران اسلامی در قلب و ذهن این عزیزان در حال شکل گیری است و مطمئنا با همت بلند و اراده قوی دانش آموزان عزیز، ایران اسلامی قله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت فرارسیدن سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس این ایام را به همه هموطنان عزیز به ویژه دانش آموزان، معلمان و مسئولان آموزش و پرورش شهرستان لنجان تبریک عرض نموده و از خدای بزرگ سالی توام با پیشرفت چشمگیر در عرصه تولید علم و علم آموزی را مسئلت می نمایم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=89911

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.