• امروز : یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳

وزیر آموزش و پرورش: توسعه عدالت آموزشی را جزو مهمترین اولویت‌های خود قرار می‌دهیم

  • کد خبر : 89863
  • 01 مهر 1403 - 11:00
وزیر آموزش و پرورش: توسعه عدالت آموزشی را جزو مهمترین اولویت‌های خود قرار می‌دهیم
وزیر آموزش و پرورش گفت: به‌عنوان خادم نظام تعلیم‌وتربیت برای ارتقای جایگاه و منزلت معلمان از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد و توسعه عدالت آموزشی، ارتقا کیفیت آموزشی و ایجاد تعلق بیشتر به باورهای دینی و ملی به‌ویژه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز را جزو مهم‌ترین اولویت‌های خود قرار خواهیم داد.

به گزارش نبض وطن، علیرضا کاظمی در آئین بازگشایی مدارس که صبح امروز _ یکشنبه یکم مهر_ با حضور رئیس‌جمهور در مدرسه‌ی دکتر حسن عسگری‌شیرازی در منطقه ۱۸ تهران برگزار شد، اظهار کرد: فرزندان عزیزم آینده را شما می‌سازید و وقتی وارد مدرسه می‌شوید، علم و دانایی خود را آغاز می‌کنید خود را با اعتماد کامل در قامت دانشمندان آینده ایران بدانید.

وی افزود: ایران سربلند و سرافراز را شما دانش‌آموزان می‌سازید و راه سربلندی ایران از مدرسه می‌گذرد و اولین و آخرین ایستگاه قطار پیشرفت و توسعه کشور مدرسه است.

وزیر آموزش‌وپرورش بیان کرد: مردم عزیز ایران و رئیس‌جمهور محترم امروز در آغاز بهار تعلیم و تربیت در هفته بزرگداشت دفاع مقدس، ما و همکارانمان با شما و با شهدا پیمان می‌بندیم که در راه اعتلای نظام تعلیم و تربیت از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

کاظمی افزود: معلمان و مدیران عزیز، چشم امید کودکان و نوجوانان ایران به شما است و اینکه گفته‌اند معلمی هنر است شعار نیست و یک حقیقت انکارناپذیر است بنابراین بیایید با تاسی از نبی مکرم اسلام با عطوفت پا به عرصه هنرنمایی بگذارید و آینده نونهالان ایران را درخشنده‌تر و درخشان‌تر کنید و در لابه‌لای علم و دانش الفبای خوب‌زیستن و به‌زیست را هم بیاموزیم.

وی گفت: معلمان و مدیران عزیز سرزمین ایران، من به‌عنوان خادم نظام تعلیم و تربیت برای ارتقای جایگاه و منزلت معلمان از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد و توسعه عدالت آموزشی، ارتقا کیفیت آموزشی و ایجاد تعلق بیشتر به باورهای دینی و ملی به‌ویژه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز را جزو مهم‌ترین اولویت‌های خود قرار خواهیم داد.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: امروز خوشحالیم که دولت آقای پزشکیان، آموزش‌وپرورش را در اندیشه و عمل اولویت اول خود قرار داده و حضور ارزشمند ایشان نیز بیانگر همین نوع نگاه است.

کاظمی ادامه داد: والدین عزیز اکنون که با شروع دولت چهاردهم نسیم خوش وفاق و همدلی وزیدن گرفته، انتظار داریم بیش‌ازپیش در کنار معلمان یار و یاور آنان باشید و در مدرسه نقش‌آفرینی بیشتر کنید.

وی در پایان گفت: از خداوند برای معلمان و مدیران که راهبران تعلیم و تربیت هستند توفیق روزافزون و برای دانش‌آموزان موفقیت و سلامت آرزو دارم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=89863

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.