• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳

پزشکیان از مصدومان حادثه تروریستی لبنان در بیمارستان فارابی عیادت کرد

  • کد خبر : 89661
  • 31 شهریور 1403 - 1:43
پزشکیان از مصدومان حادثه تروریستی لبنان در بیمارستان فارابی عیادت کرد
رییس‌جمهور با حضور در بیمارستان چشم‌پزشکی فارابی تهران، از سفیر ایران در بیروت و برخی مصدومان حادثه تروریستی انفجار پیجرها در لبنان که به کشورمان منتقل شده‌اند، عیادت کرد و در جریان روند درمان آنها قرار گرفت.

به گزارش نبض وطن، مسعود پزشکیان امروز با حضور در بیمارستان چشم پزشکی فارابی، از مصدومان حادثه تروریستی انفجار پیجرها در لبنان عیادت کرد.

وی در این بازدید، در جریان روند درمان مصدومان این حادثه قرار گرفت و به گفت‌وگو با بیماران و همچنین کادر درمان پرداخت و برای آنها خواستار شفای عاجل از خداوند شد.

رییس‌جمهور در مدت حضور در بیمارستان فارابی، بر بالین مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت هم حاضر شد و علاوه بر گفت‌وگو با امانی و همسرش که در این دیدار حاضر بود، با دکتر قاضی‌زاده هاشمی پزشک وی نیز گفتگو کرد.

در جریان حادثه تروریستی انفجار روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه پیجرها و برخی وسایل ارتباطی الکترونیکی در لبنان که با هدایت مستقیم رژیم صهیونیستی اتفاق افتاد، صدها نفر از دارندگان این لوازم الکترونیکی دچار مجروحیت شدند که چهارشنبه شب ۹۵ نفر از مصدومان این حادثه به همراه امانی سفیر کشورمان از فرودگاه بیروت به مهرآباد و سپس بیمارستان‌های تهران منتقل شدند تا تحت درمان قرار گیرند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=89661

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.