• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳

جهاد اسلامی: موضع مستحکم نصرالله بیانگر وحدت و انسجام نیروهای مقاومت است

  • کد خبر : 89487
  • 30 شهریور 1403 - 2:35
جهاد اسلامی: موضع مستحکم نصرالله بیانگر وحدت و انسجام نیروهای مقاومت است
جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای با تقدیر از دبیر کل حزب الله لبنان تأکید کرد: موضع مستحکم سید حسن نصرالله بیانگر وحدت و انسجام نیروهای مقاومت در عرصه‌های مختلف است.

به گزارش نبض وطن به نقل از رسانه های فلسطینی، جنبش جهاد اسلامی در ادامه بیانیه خود آورده است که اظهارات روز پنجشنبه سید نصرالله نشان‌دهنده شکست طرح‌هایی است که مقاومت در غزه را هدف قرار داده است.

جهاد اسلامی فلسطین افزود: این موضع استوار و شریف که در پی تجاوز تروریستی رژیم صهیونیستی علیه مقامت اسلامی، اتخاذ شده، نشان دهنده اتحاد، همدلی، و مقاومت توانمند حزب الله در تمامی میادین نبرد و مقاومت است.

براساس این بیانیه، اظهارات دبیرکل حزب الله لبنان همچنین نشان دهنده پاسخ قاطع حزب به رژیم نازیستی و تروریستی اسرائیل غاصب است. این موضع قاطع همه توطئه های رژیم برای نابودی مقاومت و مردم مظلوم غزه را نقش بر آب کرده و تلاش رژیم برای آوارگی این ملت را نابود کرد.

جهاد در این بیانیه از آنچه در اظهارات سید حسن نصر الله رهبر حزب الله لبنان و نیز از همه جانفشانی‌ها و ایثار مقاومت اسلامی لبنان آمده است، تقدیر و تأکید کرده است: تجدید میثاق این جنبش با مقاومت اسلامی فلسطین را ارج نهاده و از همه ایثاری که در راه آزادی فلسطین بذل نموده اند، تشکر و قدردانی می کند.

جنبش حماس نیز با تقدیر از سخنرانی دبیر کل جنبش حزب‌الله لبنان اعلام کرد که مواضع و سخنان امروز (پنجشنبه) سید حسن نصرالله تحسین برانگیز و سیلی محکمی به نتایناهو بوده است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=89487

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.