• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳

۱۶۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار در لنجان توزیع شد

  • کد خبر : 89462
  • 29 شهریور 1403 - 14:18
۱۶۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان کم برخوردار در لنجان توزیع شد
سرپرست اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لنجان گفت: ۱۶۰۰ بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان زیرپوشش کمیته امداد لنجان توزیع شد.

احمدرضا مرادی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: همه ساله با نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس کمیته امداد امام خمینی(ره) با برگزاری جشن عاطفه‌ها در مسیری گام برمی‌دارد تا با جمع آوری کمک‌ها و هدایای نقدی و غیرنقدی مردم، سازمان‌ها و ادارات، دانش آموزان و سایر اقشار، کمک‌های خود را برای توزیع میان دانش‌آموزان نیازمند و محروم کشور قرار دهند.

وی جشن عاطفه ها را برافروختن چراغ همدلی در بهار تعلیم و تربیت دانست و افزود: جشن عاطفه‌ها به منظور ترویج سنت حسنه احسان و نیکوکاری و ایجاد زمینه گسترش حضور حداکثری خیرین و همچنین استفاده هدفمند منابع دولتی و مردمی برای تقویت بنیه تحصیلی جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.

سرپرست اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لنجان تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لنجان حدود چهار هزار خانواده را تحت پوشش حمایت‌های کمیته امداد قرار داده و این نهاد انقلابی برای کمک به دانش‌آموزان بیش از هزار و ۶۰۰ بسته نوشت‌افزار تهیه و درحال توزیع دارد.

وی ادامه داد: با مشارکت خیران، نیکوکاران، حامیان طرح اکرام و همت اداره کل کمیته امداد استان اصفهان این تعداد بسته نوشت افزار به ارزش پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شد.
مرادی عنوان کرد: این بسته‌ها در قالب پویش «شور عاطفه‌ها» در راستای تأمین مایحتاج تحصیلی کمک به دانش‌آموزان نیازمند و همچنین پرداخت کمک هزینه تحصیلی توزیع شده است.

وی  با قدردانی از کمک‌ها و هدایای مردم نوعدوست و نیکوکاران شهرستان لنجان به کمیته امداد این شهرستان، برلزوم استمرار این اقدام خداپسندانه تاکید کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=89462

نوشته های مشابه

26شهریور
ضرورت راه‌اندازی موزه مردم‌شناسی در زرین‌شهر
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اصفهان مطرح کرد؛

ضرورت راه‌اندازی موزه مردم‌شناسی در زرین‌شهر

26شهریور
ظرفیت روستای «خشوییه» برای تبدیل شدن به روستای هدف گردشگری
دیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اصفهان مطح کرد؛

ظرفیت روستای «خشوییه» برای تبدیل شدن به روستای هدف گردشگری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.