• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳

نماینده وزیر اقتصاد: ۶۱ درصد از تسهیلات بانکی در استان تهران پرداخت می‌شود

  • کد خبر : 89333
  • 28 شهریور 1403 - 16:19
نماینده وزیر اقتصاد: ۶۱ درصد از تسهیلات بانکی در استان تهران پرداخت می‌شود
نماینده وزیر اقتصاد گفت: ۶۱ درصد تسهیلات بانکی در استان تهران پرداخت می‌شود و درصورتی‌که تمامی بخش‌های اقتصادی و خدماتی پرتحرک و پررونق باشند شاهد رشد اقتصادی کشور و سایر استان‌ها خواهیم بود.

به گزارش نبض وطن، داوود طبرسا در جلسه شورای هماهنگی و همکاری دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی که در محل اداره کل ویژه استان تهران برگزار شد، با تشکر از اداره کل اموال تملیکی تهران بابت برگزاری جلسه و اقدامات صورت‌گرفته، به تشریح شرایط اقتصادی کشور پرداخت و اظهار کرد: بالغ بر ۵۸ درصد از منابع بانکی در تهران وجود دارد و ۶۱ درصد تسهیلات بانکی نیز در این استان پرداخت می‌شود.

وی افزود: درصورتی‌که تمامی بخش‌های اقتصادی و خدماتی پرتحرک و پررونق باشند شاهد رشد اقتصادی کشور و سایر استان‌ها خواهیم بود.

نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی به رشد اقتصادی بدون نفت و با نفت، نرخ بیکاری و مشارکت اقتصادی اشاره و یادآوری کرد: بابت برگزاری جلسات تکلیف داریم و هماهنگی و مسائل پیرامونی و هم‌افزایی برای حل مشکلات دستگاه‌های تابعه ضروری است.

طبرسا ادامه داد: در حوزه اموال تملیکی، گمرک و مالیاتی انتظاراتی وجود دارد و همه ما به‌عنوان سرباز اقتصادی در کشور خدمت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: ظرفیت‌های دستگاه‌های اقتصادی استان باید در خدمت یکدیگر باشند و مشکل تأمین نیروی انسانی مبتلابه دستگاه‌ها بوده و برای مرتفع‌شدن مسائل اموال تملیکی تهران از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=89333

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.