• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳

پزشکیان: برای حل مشکلات مردم آمده‌ایم/برای تامین معیشت مردم شب و روز نمی‌شناسیم

  • کد خبر : 89020
  • 26 شهریور 1403 - 20:22
پزشکیان: برای حل مشکلات مردم آمده‌ایم/برای تامین معیشت مردم شب و روز نمی‌شناسیم
رئیس‌جمهور گفت: ما اینجا برای حل مشکلات مردم آمده‌ایم، نه برای پنهان کردن حقایق، این را امروز در نشست خبری گفتم و تاکید کردم مردم باید تکریم شوند، همه تلاشمان را برای احقاق حقوق آن‌ها به کار می‌گیریم و مقابل هر آنچه آن‌ها را اذیت کند می‌ایستیم.

‏به گزارش نبض وطن، مسعود پزشکیان پس از برگزاری اولین نشست خبری خود در حضور خبرنگاران داخلی و خارجی، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «ما اینجا برای حل مشکلات مردم آمده‌ایم، نه برای پنهان کردن حقایق.

این را امروز در نشست خبری گفتم و تاکید کردم؛ مردم باید تکریم شوند، همه تلاشمان را برای احقاق حقوق آن‌ها به کار می‌گیریم و مقابل هر آنچه آن‌ها را اذیت کند می‌ایستیم، برای تأمین معیشت مردم شب و روز نمی‌شناسیم و خود را موظف به تأمین زندگی آن‌ها می‌دانیم.

کشورهای منطقه و ملت مسلمان را برادر دینی خود می‌دانیم و باور داریم صلح و برادری عامل اصلی توسعه و پیشرفت همه ملت‌های مسلمان است، با شرکای تجاری‌مان روابطمان را تقویت می‌کنیم و با کشورهای اروپایی به دنبال راه حل‌های مشترک برای رفع اختلافات و سو تفاهمات هستیم. همچنان که در راستای منافع ملت عزیزمان با هر کشوری که به مردم ما احترام بگذارد، حقوق آن‌ها را به رسمیت بشناسد و از موضع رفع اختلافات و عمل به تعهدات وارد شود، مذاکره می‌کنیم.»

برای حل مشکلات مردم آمده‌ایم نه پنهان کردن حقایق

 

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=89020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.