• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳

شمسایی: آماده مسابقه با ازبکستان هستیم و مشکلی هم نداریم

  • کد خبر : 88859
  • 26 شهریور 1403 - 9:12
شمسایی: آماده مسابقه با ازبکستان هستیم و مشکلی هم نداریم
سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال و همچنین شروع جام جهانی 2024 ازبکستان اظهار کرد: امروز تمرینی را در یکی از استادیوم های بزرگ شهر بخارا که زمین اصلی بزرگ و شیکی است را با حضور همه ملی پوشان برگزار کردیم.

به گزارش نبض وطن، وحید شمسایی در پاسخ به سوالی آیا از هتل و شرایط تغذیه، با توجه به اینکه چند تیم در آن هتل اسکان دارند راضی هستید گفت: در هتلی که فیفا در اختیار تیم ملی قرارداده اسکان داریم و شرایط خوبی است. البته شاید توقع ما نسبت به تغذیه بالاتر بود. با توجه به اینکه قبلا چند سفر به ازبکستان داشتیم از لحاظ تغذیه این کشور خیلی بهتر بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد شروع بازیهای جام جهانی از روز گذشته گفت: در این دو روز از برگزاری مسابقات نتایج نشان داد حرفهای که قبل ازجام جهانی زدم به سندیت واقعیت دارد و نزدیک است. من بارها گفتم دیگر اسمها بازی نمی کنند و هرکسی که بیشتر تلاش کند و بیشتر بتواند از داشته هایش استفاده کند می تواند برنده زمین باشد.

وی ادامه داد: نمونه آن پیروزی افغانستان، مساوی ازبکستان و یا پیروزی تایلند. این نتایج نشان از پیشرفت فوتسال در آسیاست. به نظر من AFC باید این فضا را آماده کند برای آینده فوتسال این رشته در حال پیشرفت است و باید مثل فیفا و یوفا تعداد بازی ها را بیشتر کند و جام باشگاههای آسیا را حتما برگزار کند و همچنین جام ملتها ادامه دار باشد.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: در همه قارها این موضوع در حال اتفاق است متاسفانه فقط در AFC نیست. در این دو روز همه دیدند که تیمهای قاره آسیا چه عملکرد خوبی از خود نشان دادند امیدوارم در ادامه نمایندگان قاره آسیا همچنان آبرو داری کنند موفق باشند.

شمسایی همچنین در مورد بازی امروز با ونزوئلا گفت: به همراه کادر فنی تیم ونزوئلا را آنالیز کردیم. تیمی فیزبکی است. فردا بازی سختی مقابل تیم سوم کوپا داریم. شرایط خوبی داریم و همه آماده مسابقه هستیم و خدا را شکر مشکلی هم نداریم. همه بازیکنان برای دیدار امروز لحظه شماری می کنند و من فکر می کنم بازی جذابی را شاهد باشیم. هر کسی که کمتر اشتبا کند، قطعا می تواند پیروز میدان باشد. فوتسال بازی شطرنج گونه است و ما قهرمان آسیا و آنها سوم آمریکای لاتین هستند که فقط به تیم ملی برزیل باخته اند. ما هم ایرانیم با اهداف تاکتیکی خودمان. ان‌شاءالله که بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم و دل مردم شاد کنیم. / فارس

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=88859

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.