• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳

پیکر جانباز دفاع مقدس شهید «حاج محمود یادگاریان» در زرین شهر تشییع می‌شود

  • کد خبر : 88762
  • 25 شهریور 1403 - 21:38
پیکر جانباز دفاع مقدس شهید «حاج محمود یادگاریان» در زرین شهر تشییع می‌شود
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنجان گفت: پیکر جانباز شهید «حاج محمود یادگاریان» یادگار هشت سال دفاع و حماسه در زرین شهر تشییع خواهد شد.

مهدی هاشمزاده در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: باید عاشق بود تا به راز گل سرخ پی‌برد و باید هفت شهر عشق را کوچه به کوچه گشت تا بزرگی روح انسان‌های بزرگی که رنج می‌کشند، درد می‌کشند ولی درد و رنج‌شان را فریاد نمی‌کشند و به آرامی به نجواهای عاشقانه با معبود گوش می‌سپارند و تن‌شان را در سفری روحانی از درد و رنج‌های زمینی رها می‌کنند پی‌برد و جانبازان دفاع مقدس از این قسم هستند.

وی افزود: جانبازان ۷۰ درصد هشت سال دفاع مقدس سال‌ها رنج و سختی را با جان و دل خریده‌اند و دم نزده‌اند و برهمین اساس می‌توان گفت جانبازان شهیدان راه عشق هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنجان تصریح کرد: جانباز «حاج محمود یادگاریان » که در جنگ با دشمن بعثی بر اثر اصابت ترکش مجروح آسیب دیده بود پس از تحمل سال‌ها درد و رنج جانبازی به خیل شهدای دفاع مقدس پیوست.

وی با تسلیت به خانواده این شهید والامقام، ادامه داد: پیکر مطهر این شهید والا مقام ساعت ۱۰ صبح فردا دوشنبه ۲۶ شهریور ماه برای وداع به میدان انقلاب منتقل و به سمت گلزار شهدا زرین شهر تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

هاشمزاده ضمن تسلیت مجدد به خانواده جانباز شهید «حاج محمود یادگاریان »، از مردم شهیدپرور شهرستان لنجان برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری دعوت کرد.

به گزارش نبض وطن، جانباز شهید «حاج محمود یادگاریان » سال ۱۳۶۰ در منطقه دارالخوئین در شهر شادگان بر اثر اصابت ترکش مجروح و پس از ۲۰ سال تحمل درد و رنج عصر امروز آسمانی شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=88762

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.