• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر خبر داد؛

نگارخانه زرین شهر آماده بهره‌برداری است

  • کد خبر : 88502
  • 24 شهریور 1403 - 16:00
نگارخانه زرین شهر آماده بهره‌برداری است
شهردار زرین شهر گفت: آیین آغاز بهره‌برداری از نگارخانه زرین شهر با برپایی نمایشگاه جمعی از هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی شهرستان لنجان همراه شده است.

حسین اسماعیلی احمدی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، با بیان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در دوره ششم، اولویت مدیریت شهری بوده است، اظهار کرد: طراحی پروژه نگارخانه زرین شهر سال ۱۳۹۲ انجام و اواخر سال ۱۳۹۲ فعالیت عمرانی این پروژه آغاز شد اما پس از گذشت دو سال روند پروژه متوقف شد.

وی افزود: در دوره ششم شورای اسلامی شهر اتمام پروژه نگارخانه در لیست پروژه‌های دارای اولویت قرار گرفت به‌گونه‌ای که در اواخر سال ۱۴۰۱ اتمام پروژه نگارخانه به‌صورت چشمگیر و پرشتاب آغاز شد.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: پروژه نگارخانه زرین شهر با تلاش شبانه‌روزی و جهادی به اتمام رسید و آماده بهره‌برداری شد.

وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته آیین آغاز بهره‌برداری از نگارخانه زرین شهر با برپایی نمایشگاه جمعی از هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی شهرستان لنجان همراه شده است.

اسماعیلی احمدی اضافه کرد: آثار هنرمندان شهرستان لنجان در حوزه‌های مختلف تذهیب، نگارگری، مینا کاری، پاپیه ماشه، سفال‌گری، قلمزنی، خاتم کاری، خراطی، پته دوزی، سراجی سنتی، حصیر بافی، منبت، معرق و مشبک در نگارخانه زرین شهر در معرض دید شهروندان و علاقه‌مندان به هنر قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: همچنین این نمایشگاه همراه با اجرای زنده کارگاهی خواهد بود و شهروندان می‌توانند از ۲۵ شهریور لغایت ۱ مهر از ساعات ۱۷:۳۰ تا ۲۰:۳۰ از این ویژه برنامه بازدید کنند.

شهردار زرین شهر خاطرنشان کرد: طی سالیان متمادی و به دلایل مختلف تعداد زیادی پروژه عمرانی بر زمین مانده و زخم‌های متعددی بر پیکر خطه طلایی ایران وجود داشت که در این دوره با همدلی شورای اسلامی شهر و شهرداری تعداد زیادی از پروژه‌های ناتمام به اتمام رسید و به شهروندان زرین شهر تقدیم شد و این روند همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=88502

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.