• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
شهردار مطرح کرد؛

تامین مسکن، یکی از ضروری‌ترین نیازهای شهروندان خطه طلایی ایران

  • کد خبر : 87755
  • 18 شهریور 1403 - 11:37
تامین مسکن، یکی از ضروری‌ترین نیازهای شهروندان خطه طلایی ایران
شهردار زرین شهر گفت: طی جلسه و پیگیری‌های انجام شده از سوی دبیر شورای عالی معماری و شهرسازی کشور و قول مساعد ایشان مقرر شد طی روزهای آینده علاوه بر بازدید از موقعیت مورد نظر اجرای این طرح، موضوع در شورای عالی مطرح شود تا شاهد پاسخگویی به یکی از مطالبات به حق شهروندان خطه طلایی ایران در حوزه مسکن باشیم.

حسین اسماعیلی احمدی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، حوزه مسکن را پیشران توسعه اقتصاد و تولید دانست و اظهار کرد: طرح نهضت ملی سیاست دولت، اجرای آن یکی از ماموریت‌های مهم وزارت راه و شهرسازی به‌شمار می‌آید که بارقه امید را در بین جوانان و اقشار فاقد مسکن ایجاد کرد.

وی افزود: تامین مسکن به عنوان یکی از ضروری‌ترین نیازهای شهروندان خطه طلایی ایران در دوره ششم مدیریت شهری همواره از اولویت‌ها و دغدغه‌های شهرداری و اعضاء شورای شهر بود و با توجه به اهمیت موضوع طی مدت گذشته با حمایت شورای اسلامی شهر و فرمانداری پیگیری‌های متعددی در این خصوص انجام گرفت.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: با توجه به کمبود زمین و لزوم احداث مسکن در زرین شهر شهرداری و شورای اسلامی شهر طرح‌های مطالعاتی مورد نیاز اجرای طرح ملی مسکن را تهیه و مصوبه شورای برنامه ریزی را اخذ کرد و مقرر شد این مهم در شورای عالی مطرح شود.

وی ادامه داد: طی جلسه و پیگیری‌های انجام شده از سوی دبیر شورای عالی معماری و شهرسازی کشور و قول مساعد ایشان مقرر شد طی روزهای آینده علاوه بر بازدید از موقعیت مورد نظر اجرای این طرح، موضوع در شورای عالی مطرح شود تا شاهد پاسخگویی به یکی از مطالبات به حق شهروندان خطه طلایی ایران در حوزه مسکن باشیم.

اسماعیلی احمدی عنوان کرد: قطعا با پیگیری‌های صورت گرفته اتفاق بسیار خوبی برای زرین شهر و شهروندان خصوصا نسل جوان در حوزه مسکن رخ خواهد داد که زمینه ساز افزایش نشاط شهروندی و افزایش اعتماد آنان به مسئولان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: احداث مسکن در گردش اقتصادی، خانه‌دار شدن شهروندان و ایجاد اشتغال در حوزه ساخت‌وساز دارای اهمیت بوده از این رو دستگاه‌های ‌مرتبط باید برای احصا و تامین نیازمندی‌های زیرساختی طرح ملی مسکن در زرین شهر اهتمام ‌ویژه داشته باشند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=87755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.