• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
امام جمعه زرین شهر؛

برگزاری مسابقه مقدماتی جام جهانی در فولادشهر یک افتخار ارزشمند برای شهرستان بود

  • کد خبر : 87636
  • 16 شهریور 1403 - 14:26
برگزاری مسابقه مقدماتی جام جهانی در فولادشهر یک افتخار ارزشمند برای شهرستان بود
امام جمعه زرین شهر گفت: برگزاری مسابقه مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه فولادشهر یک افتخار ارزشمند برای شهرستان بود.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام مهدی آقایی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر با اشاره به برگزاری مسابقه تیم ملی فوتبال ایران در فولادشهر اظهار کرد: برگزاری مسابقه‌ای در تراز ملی و با تایید مقامات رسمی جهانی یک افتخار بزرگ برای استان و شهرستان لنجان بوده و در پرتو تلاش و همدلی همه مسئولان و شورای تامین شهرستان این مسابقه به خوبی در شهرستان برگزار شد.

وی افزود:زیر ساخت‌های بین المللی تهیه شده در این روزشگاه برای شهرستان بوده و باید مورد استفاده قشر جوان و علاقمندان به رشته فوتبال در منطقه قرار گیرد.

امام جمعه زرین شهر با اشاره حرکت مساجد به سمت تراز اسلامی تصریح کرد: در هفته جهانی مسجد به همت ارکان مسجد اعظم سده لنجان و روحانی پر تلاش این مسجد به عنوان مسجد نمونه در تراز اسلامی انتخاب شد.

وی ادامه داد: مسجد باید در محله پیرامونی خود نقش موثر ایفا کند و اهالی محل از وجود مسجد در تمامی شئون زندگی فردی و اجتماعی خود بهر‌ه ببرند.

آقایی اضافه کرد: اکثر مساجد شهرستان لنجان در تراز های اسلامی دارای ویژگی‌های ممتازی هستند که باید با تقویت آنها به سمت رسیدن به مسجد تراز اسلامی بروند.

وی با اشاره به ضرورت توجه به فکر وذهن جوانان و نوجوانان عنوان کرد: بنا به مضون فرمایش امام حسن عسگری (ع) نمی‌توان در برابر انحراف انسان‌ها بی تفاوت بود و اگر در جایی انسانی در حال انحراف و بی ایمانی است باید او را نجات داد.

خطیب نمازجمعه زرین شهر گفت: متأسفانه ما در برابر خوراک جسم و برخی موارد مورد نیاز جوانان دغدغه داریم اما در برابر ذهن و فکر او  که مورد حمله هزاران شبهه قرار گرفته برنامه عملی نداریم و این درحالیست که یکی از مصداق‌های جهاد تبین مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز همین پاسخ صحیح به شبهات است.

وی خاطرنشان کرد: امروز از ذهن و فکر جوان و نوجوان و حتی کودکان ایران عزیز غافل شده‌ایم و این بسیار خطرناک است .

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=87636

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.