• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳

ایزدی: میزبانی از مسابقات مهم بین المللی ، زمینه ساز تقویت دیپلماسی ورزشی است

  • کد خبر : 87397
  • 15 شهریور 1403 - 17:45
ایزدی: میزبانی از مسابقات مهم بین المللی ، زمینه ساز تقویت دیپلماسی ورزشی است
شهردار فولادشهر گفت: فرصت میزبانی از تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان در چارچوب رقابت‌های هفته نخست گروه A انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا، زمینه‌ معرفی فرهنگ و ظرفیت‌های ایران کوچک را به اقصی نقاط را فراهم کرده است.

حسین ایزدی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن با اشاره به ظرفیت بسیار بالای فولادشهر در حوزه نخبگان ورزشی و غیر ورزشی، اظهار کرد: طی سالیان متمادی فولادشهر نشان داده مهد پرورش نخبگان و ملی‌پوشان، مربیان و ورزشکاران نام‌آور در رشته‌های مختلف است و مدیرکل سابق اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان براساس آمار اعلام کرد که آمار نخبگان ورزشی فولادشهر در استان بی نظیر است.

وی افزود: شهر جدید فولادشهر به دلیل وجود زیرساخت‌ها همچون ورزشگاه بزرگ فولادشهر همواره توانسته سهمیه میزبانی رویدادهای مختلف ورزشی همچون مسابقات آسیایی فوتبال و همچنین مقدماتی جام جهانی را کسب کند.

شهردار فولادشهر تصریح کرد: فرصت میزبانی از تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان در چارچوب رقابت‌های هفته نخست گروه A انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا، زمینه‌ معرفی فرهنگ و ظرفیت‌های ایران کوچک را به اقصی نقاط را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران است که اصفهان میزبان یکی از بازی‌های تیم ملی ایران است، ادامه داد: میزبانی از این مسابقه بین المللی در فولادشهر علاوه بر اینکه مشوقی برای شهروندان، علاقه‌مندان به ورزش و ورزشکاران شهرستانی بوده، می تواند زمینه‌ساز تقویت دیپلماسی ورزشی باشد.

ایزدی اضافه کرد: مدیریت صحیح و برگزاری مطلوب این رویداد بین المللی قطعا در توسعه ورزش شهرستان و بدنبال آن در توسعه گردشگری و… بخش فولادشهر اثرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه توجه به استعداد نخبگان ورزشی باعث جهش در مسیر ورزش همگانی و قهرمانی می‌شود، عنوان کرد: تلاش شورای اسلامی و شهرداری فولادشهر در دوره ششم رونق بخشیدن به ورزش‌های همگانی و قهرمانی، تقویت تعاملات بین دستگاهی و ایجاد فضایی امید بخش برای فعالیت جوانان و نوجوانانی بوده که همگی جزو استعدادهای برتر ما در آینده ورزش کشور در رشته‌های تیمی و انفرادی به‌شمار می‌آیند.

شهردار فولادشهر با بیان اینکه احتمال برگزاری بازی ایران مقابل قطر در ورزشگاه فولادشهر وجود دارد، خاطرنشان کرد: فولاشهر همچنان آماده میزبانی از رویدادهای ملی و بین المللی است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=87397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.