• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳
عضو شورای اسلامی فولادشهر مطرح کرد؛

میزبانی از رویدادهای بین المللی ورزشی، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های فولادشهر

  • کد خبر : 87391
  • 15 شهریور 1403 - 17:29
میزبانی از رویدادهای بین المللی ورزشی، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های فولادشهر
عضو شورای اسلامی فولادشهر میزبانی از رویدادهای بین المللی ورزشی را فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های فولادشهر دانست و گفت: با اعلام مسئولان امر درخصوص برگزاری بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در ورزشگاه بزرگ فولادشهر، مدیریت شهری این مهم را فرصتی کم نظیر دانست و در کنار دیگر مسئولان امر در مسیر تحقق این مهم گام برداشت.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، سید نوربخش صیدایی در جمع خبرنگاران با اشاره به شور و شوق هواداران تیم ملی فوتبال در فولادشهر، اظهار کرد: امروزه گردشگری ورزشی به عنوان یک صنعت مهم در کشورهای مختلف شناخته می‌شود و شهرهای مختلف جهان با رایزنی‌های متعدد در صدد هستند میزبانی مسابقات ورزشی بین المللی را کسب کنند.

وی میزبانی از رویدادهای بین المللی ورزشی را فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های فولادشهر دانست و افزود: با اعلام فدراسیون فوتبال ایران درخصوص برگزاری بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در ورزشگاه بزرگ فولادشهر، مدیریت شهری این مهم را فرصتی کم نظیر دانست و در کنار دیگر مسئولان امر در مسیر تحقق این مهم گام برداشت.

عضو شورای اسلامی فولادشهر با اشاره به تجربه فولادشهر در میزبانی از بازی‌های مهم لیگ برتر و مسابقات آسیایی، عنوان کرد: برگزاری رویداد بین المللی و میزبانی از مسابقات مقدماتی جام جهانی در ورزشگاهی غیر از پایتخت رخداد مهمی به‌شمار می‌آید که زمینه‌ساز معرفی هرچه بیشتر ایران کوچک و ظرفیت‌های آن به دیگر شهرهای ایران و جهان خواهد شد.

وی با بیان اینکه  تیم ملی سالیان طولانی است که بازی‌های خود را در تهران انجام می‌دهد و به ندرت از تهران به شهر دیگری مسافرت کرده است، تصریح کرد: طی روز‌های گذشته شهروندان فولادشهر برای برگزاری بازی تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان شور و شوق زیادی از خود نشان داده‌اند و این مهم زمینه ساز افزایش نشاط شهروندان شده است.

صیدایی با بیان اینکه همه مردم ایران حق دارند ستاره‌های تیم ملی‌شان را از کمی نزدیک‌تر ببینند، ادامه داد: تمام تلاش شورای اسلامی شهر و شهرداری فولادشهر آن بوده که با اتخاذ تدابیر مختلف و اجرای دقیق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته میزبان خوبی برای این رویداد بین المللی باشیم و خوشبختانه شرایط مناسبی برای حضور میهمانان خارجی، فوتبال دوستان و حامیان تیم ملی در این شهر جدید در نظر گرفته شده است.

صیدایی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در ورزش تاثیر بسزایی بر سایر حوزه‌ها دارد، اضافه کرد: امروز قهرمانان بسیاری در بین شهروندان هستند که محل سکونتشان شهر جدید فولادشهر بوده و این میزان قهرمان و ورزشکار مدال آور نشان دهنده پویایی ورزش فولادشهر است.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری فولادشهر به دنبال آن بوده تا ظرفیت‌ها و چهره واقعی بخش فولادشهر و ورزشکاران آن را معرفی کند و امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده و همچنین افزایش همدلی‌ها و همراهی‌ها در حوزه ورزش شاهد تحقق این مهم باشیم.

 

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=87391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.