• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳
رئیس شورای اسلامی فولادشهر؛

ورزشکاران فولادشهر همیشه پرچم‌دار و طلایه‌دار ورزش کشور بوده‌اند

  • کد خبر : 87227
  • 14 شهریور 1403 - 12:49
ورزشکاران فولادشهر همیشه پرچم‌دار و طلایه‌دار ورزش کشور بوده‌اند
رئیس شورای اسلامی فولادشهر گفت: ورزشکاران فولادشهر همیشه پرچم‌دار و طلایه‌دار ورزش کشور بوده‌اند به‌گونه‌ای که زحمات مربیان و بازیکنان فولادشهری منجر به افتخارآفرینی در عرصه‌های مختلف ورزش شده است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، عباس طهماسبی در جمع خبرنگاران فولادشهر را رنگین کمانی از اقوام مختلف ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: تنوع اقوامی که در شهر جدید فولادشهر ساکن هستند در عین گوناگونی، وحدت‌آفرین بوده و زمینه‌ساز غرور ملی، امیدآفرینی و هویت ساز بوده است.

وی افزود: اعضاء شورای اسلامی شهر و شهردار فولادشهر در دوره ششم مدیریت شهری به دنبال احیاء هویت حقیقی و حقوقی این شهر جدید تحت عنوان ایران کوچک بوده‌اند.

رئیس شورای اسلامی فولادشهر با بیان اینکه این شهر جدید همواره قدمگاه نام آوران بسیار بزرگی در حوزه‌های مختلف از جمله ورزش بوده است، تصریح کرد: ورزشکاران فولادشهر همیشه پرچم‌دار و طلایه‌دار ورزش کشور بوده‌اند به‌گونه‌ای که زحمات مربیان و بازیکنان فولادشهری منجر به افتخارآفرینی در عرصه‌های مختلف ورزش شده است.

وی با بیان اینکه ورزشکاران در حوزه‌های مختلف سرمایه‌های اجتماعی محسوب می‌شوند، ادامه داد: امروز هفت مربی تیم ملی فولادشهری از جمله محمد طلایی در رشته کشتی، اکرم مهدی پور در رشته تکواندو، عباس سلیمانی در رشته کونگ فو، پویا نوشادی مربی تیم ملی هاکی، امیر موسایی مربی تیم ملی جودو اقایان ،ابراهیم صمیمی وحسن حق شناس به عنوان مربی تیم ملی والیبال نشسته مشغول فعالیت هستند و عمرشان را برای پرورش استعدادهای ورزشی و افتخار آفرینی آنان در عرصه‌های بین المللی صرف کرده‌اند.

طهماسبی با بیان اینکه مربیان با پرورش استعدادها در اصل سرمایه اجتماعی را افزایش داده‌اند، اضافه کرد: فوتبالیست‌هایی چون بهنام سراج، غلام لک، محمدرضا حدادی فر، قاسم حدادی فر، عارف آقاسی، اردلان سرتیپی از جمله ورزشکارانی هستند که در این شهر جدید مشغول فعالیت بودند و امروز نیز در عرصه مربیگری مشغول فعالیت هستند.

وی عنوان کرد: آرش دوزنده، ابراهیم محمدی، حسام نفری از جمله فوتبالیست‌های فولادشهری هستند و همچنین نواب شوقی و قاسم حدادی‌فر نیز از باشگاه ذوب آهن رشده کرده و به عنوان بازیکن تیم ملی امروز شاهد حضور آنها درجام ملت‌های آسیا و جام جهانی هستیم.

رئیس شورای اسلامی فولادشهر خاطرنشان کرد: انتظار ما از رسانه‌ها این بوده که ظرفیت و جایگاه فولادشهر را در حوزه‌های مختلف از جمله ورزش به خوبی معرفی کنند تا مسئولان کشور از ظرفیت این شهر جدید بیش از پیش آگاه شوند تا از یک سو شاهد ارتقاء زیرساخت‌های ورزشی و از سوی دیگر معرفی هرچه بیشتر ورزشکاران جوانان و خوش آتیه این شهر جدید در عرصه‌های ملی باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=87227

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.