• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳

آغاز فراخوان ثبت‌نام داوران جشنواره کودک و نوجوانان

  • کد خبر : 86551
  • 10 شهریور 1403 - 12:31
آغاز فراخوان ثبت‌نام داوران جشنواره کودک و نوجوانان
مدیر اجرایی سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان از آغاز فراخوان ثبت‌نام داوران کودک و نوجوانان این رویداد خبر داد و گفت: کودکان و نوجوانان اصفهانی تا هجدهم شهریور فرصت دارند برای شرکت در این فراخوان به سایت جشنواره به نشانی portal.icff.ir مراجعه و مشخصات خود را وارد کنند.

به گزارش نبض وطن، میثم بکتاشیان اظهار کرد: تجربه موفق سال گذشته در افزایش کیفی و کمی داوران و میزبانی هرروزه از بالغ بر ۹۰۰ داور کودک و نوجوان در سالن‌های سینما در طول روزهای برگزاری جشنواره موجب شد تا این رویکرد در دوره پیش‌رو هم تکرار شود.

وی با اشاره به جزئیات فراخوان دوره سی‌وششم افزود: داوران این دوره در دو گروه ۹ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۶ سال به تماشا فیلم‌های جشنواره خواهند نشست و در نهایت با رأی خود، یک اثر را به عنوان فیلم برگزیده داوران کودک و نوجوان تعیین خواهند کرد.

مدیر اجرایی سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان خاطر نشان کرد: دبیرخانه کمیته داوران کودک و نوجوان جهت ارائه اطلاعات بیشتر به روال سال گذشته در فرهنگسرای تخصصی نوجوان وابسته به سازمانی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان مستقر است.

بکتاشیان از آغاز فراخوان ثبت‌نام داوران کودک و نوجوانان این رویداد خبر داد و گفت: کودکان و نوجوانان اصفهانی تا هجدهم شهریور فرصت دارند برای شرکت در این فراخوان به سایت جشنواره به نشانی portal.icff.ir مراجعه و مشخصات خود را وارد کنند.

خاطرنشان می‌کند،سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان از چهاردهم تا نوزدهم مهر ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=86551

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.