• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳

خروش مردم فولادشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی تداوم راه انقلاب را به نمایش گذاشت

  • کد خبر : 864
  • 22 بهمن 1398 - 12:06
خروش مردم فولادشهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی تداوم راه انقلاب را به نمایش گذاشت
مردم بخش فولادشهر در چهل‌‌و‌یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با هر نوع قومیت، سلیقه اجتماعی و سیاسی گردهم آمدند و ندای"استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" را سردادند و نشان دادند که تا آخرین لحظه پشتیبان انقلاب و ولی فقیه زمان خود خواهند بود.

مردم بخش فولادشهر در چهل‌‌و‌یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با هر نوع قومیت، سلیقه اجتماعی و سیاسی گردهم آمدند و ندای”استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی” را سردادند و نشان دادند که تا آخرین لحظه پشتیبان انقلاب و ولی فقیه زمان خود خواهند بود. امروز خیابان‌ها و معابر فولادشهر همچون ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ شاهد حضوری حداکثری و حماسه‌ای از جنس حضور در صحنه‌ انقلاب بود و مردم شهیدپرور فولادشهر باردیگر تجلی همدلی و وحدت میان ملت ایران اسلامی را به رخ ابر قدرت های جهان کشاندند. در راهپیمایی امسال حضور نوجوانان و جوانان، هنرمندان، ورزشکاران، اصناف و… همانند سال‌های گذشته بسیار پر رنگ‌ دیده می‌شد که بار دیگر به صحنه آمده بودند تا با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» نقشه های شوم مستکبران جهان را ار جمله معمله قرن را نقش بر آب کنند.
حجت الاسلام مسعود سرافراز امام جمعه فولادشهر در جمع راهپیمایان اظهارداشت: انقلاب اسلامی برای ملت ایران همواره همراه با خیر و برکت بوده است وبرهمین اساس با کمال خشوع جبههی شکر بر درگاه الهی میسائیم که این توفیق را نصیب ملت ایران کرد.
وی افزود: انقلاب اسلامی این نهضت تاریخساز، به دست ملت ایران و با رهبری امام بزرگوار انجام گرفت، نظام اسلامی تشکیل شد و حرکت ملت ایران به سمت خدا و اهداف و ارزشهای الهی الهی از سر گرفته شد و هیچ نعمتی از این بالاتر نیست که ملتی در طول این سالها، از خود «وفاداری»، «ایثار»، «شجاعت»، «جوانمردی»، «بصیرت» و «حضور دائمی در صحنه» نشان دهند.
امام جمعه فولادشهر تصریح کرد: امام راحل به این حقیقت در وصیت‌نامه الهی خود اشاره کردند: من با جرأت مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر، بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله(ص) و کوفه و عراق در عهد امیرالمؤمنین و حسین بن علی(ع) می‌باشند و امروز شاهد تحقق این سخنان گهربار هستیم.
وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی در مسیر اهداف خود، به دستاوردهای نهادینه شدهای رسیده است و ازجمله این دستاوردها
از بین رفتن رژیم ضد اسلام و دیکتاتور و مستبد جایگزینی رژیمی اسلامی و مردم سالار، از میان برداشته شدن وابستگی و جایگزینی استقلال همه جانبه و رهایی از تحقیرشدگی تاریخی و بدست آوردن عزت ملی است.
سرافراز خاطرنشان کرد: از بین رفتن اختناق نفس گیر و حاکمیت فضای آزادی، نابودی ضعف نفس، خودکم بینی و حاکم شدن روحیه اعتماد به نفس ملی و همچنین تبدیل شدن ملت ایران، از ملتی منزوی و بینقش در مسایل سیاسی و کشور، به ملتی آگاه و دارای تحلیل سیاسی و تأثیرگذار در مسایل کشور از دیگر دستاوردهایی است که طی ۴۰ سال اخیر به دست آمده است.
وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، قدرتهای جهانی همواره تلاش داشتند تا با مانع تراشیهای فراوان همچون تحمیل جنگ هشت ساله، انجام اقدامات تروریستی، تحریمها، حرکت ملت ایران را متوقف کنند و در نهایت انقلاب اسلامی را به زانو درآورند اما، با وجود همه این چالشها، نظام اسلامی راه خود را با قوت ادامه داده و بر آنها غلبه کرده است.
امام جمعه فولادشهر گفت: در حرکت انقلاب اسلامی، اُفت و خیزهای بسیاری بوده اما حرکت به سمت اهداف اصلی، هیچگاه متوقف نشده و همواره ادامه داشته است ما ضمن تقویت نقاط قوت، نباید نقاط ضعف را پنهان کنیم بلکه باید با برطرف کردن ضعفها، از نهادینه شدن آنها جلوگیری کنیم.
وی افزود: قطعا طی سال های گذشته ضعفهائی وجود داشته است؛اما باید ملت، مسئولان و نخبگان – نخبگان سیاسی، نخبگان علمی، نخبگان روحانی – تصمیم بگیرند این ضعف ها را برطرف کنند.
سرافراز تصریح کرد: امروز در حالی اولین “دهه‌ی فجرِ دهه‌ی پنجم انقلاب” را جشن می‌گیریم که نقشه راه بیانیه گام دوم، پیش روی ماست و رهبر حکیم و فرزانه ما، آرمان بزرگ انقلاب را «ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه)» با طی سه مرحله‌ی «خودسازی»، «جامعه‌پردازی» و «تمدن‌سازی» ترسیم کرده‌اند.
وی عنوان کرد: بیانیه‌ای نورانی که محوریت و روی اصلیِ سخنش با «جوانان» است. روح حاکمش، «نگاه خوش‌بینانه‌ی جوانان به آینده و راندن ترس و نومیدی از خود و دیگران به عنوان کلید اساسیِ همه‌ی قفل‌ها است.
امام جمعه فولادشهر بیان کرد: امروز حجت بر مردم و بر نخبگان علمی، سیاسی و فرهنگی کشور و مجموعه ها و جریانات سیاسی… تمام شده و راه حل مشکلات کشور روشن است از این رو مردم و مجموعه های سیاسی باید هم و غم خود را تماماً این بدانند که یک مجلس قوی و؛ متشکل از نمایندگان قوی تشکیل دهند.
وی با بیان اینکه تشکیل مجلس قوی به رأی بالای ملت وابسته است، تاکید کرد: امروز مهم ترین گفتمانی که باید در مجلس نمود داشته باشد گفتمان شجاعت و عدالت بوده، شجاعت در برابر دشمن و عدالت در داخل کشور و قطعاً اگر ملت، یک مجلس قوی در انتخابات تشکیل دهد می تواند برای تشکیل دولت جوان و حزب اللهی در ۱۴۰۰ امیدوار باشد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=864

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.