• امروز : چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳

انجام ۱۲۱ عملیات آتش‌نشانی توسط آتش‌نشانان در فولادشهر

  • کد خبر : 86392
  • 09 شهریور 1403 - 17:26
انجام ۱۲۱ عملیات آتش‌نشانی توسط آتش‌نشانان در فولادشهر
معاونت خدمات شهری شهرداری فولادشهر گفت: سازمان آتش نشانی شهرداری فولادشهر در این مدت 121 عملیات داشته که از این تعداد 46 مورد عملیات حریق و 75 مورد مربوط به حادثه بوده است.

ناصر شهبازی راد در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: امروزه علیرغم پیشرفت تکنولوژی نمی‌توان در دنیا شهری را یافت که در آن تشکیلات آتش‌نشانی و ایمنی مورد توجه قرار نداشته باشد چراکه این سازمان نقش بسزایی در حفظ و نگهداری از سرمایه‌های ملی در برابر حوادث مختلف داشته و می‌تواند بسزایی را در توسعه اقتصادی کشور ایفا کند.

وی آتش نشانان را مردانی از جنس حادثه و ایثار و ایثار دانست و افزود: سازمان آتش‌نشانی از آن دسته سازمان‌هایی به‌شمار می‌آید که نقش حیاتی را در حفظ ایمنی و امنیت شهروندان برعهده دارد و آتش نشانان در این مسیر جانشان را به خطر می‌اندازند تا نجات بخش جان دیگران باشند.

معاونت خدمات شهری شهرداری فولادشهر با اشاره به گزارش عملکرد سازمان آتش نشانی شهرداری فولادشهر در مردادماه سال جاری عنوان  کرد: سازمان آتش نشانی شهرداری فولادشهر در این مدت ۱۲۱ عملیات داشته که از این تعداد ۴۶ مورد عملیات حریق و ۷۵ مورد مربوط به حادثه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: براساس آمار موجود میانگین زمان طلایی رسیدن به محل حادثه درعملیات‌های انجام شده ۳ دقیقه و ۴۸ ثانیه برآورد شده است

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=86392

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.