• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳

اجرای طرح توسعه فولاد سبا در لنجان/مطالبه‌ای که محقق شد

  • کد خبر : 86384
  • 09 شهریور 1403 - 13:57
اجرای طرح توسعه فولاد سبا در لنجان/مطالبه‌ای که محقق شد
امام جمعه زرین شهر گفت: طرح توسعه فولاد سبا که یکی از به روزترین و پاک ترین توسعه فولادی است در پی دغدغده مردم و تذکر ات ما و پیگیری مسئولان امر به دل شهرستان بازگشت.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام مهدی آقایی در خطبه‌های عبادی سیسی نماز جمعه زرین شهر اظهار کرد : امت اسلام پاسخ قاطع و محکمی را به برخی سران خائن و خود فروخته عربی خواهد داد.

وی افزود: در حالی که جبهه مقاومت یمن برای متوقف کردن جنایات اسرائیل اقدام به بستن تنگه باب المندب کرد تا گلوگاه اصلی تامین مایحتاج صهیونیستی‌ها بسته شود در همین ایام سران خائن و بزدل عربی با انتخاب راه جایگزین به فکر تامین مایحتاج رژیم وحشی صهیونیستی افتادند.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: سران خائن و خود فروخته عربی از طریق زمینی کشورهای چون امارات، عربستان، اردن و مصر خائنانه اقدام موثر یمن را بی اثر کردند و این فرصت را از امت اسلام گرفتند .

وی ادامه داد: این سران خائن عربی در جنایات بی شرمانه اسرائیلی ها شریک هستند و به زودی تاوان این کار را خواهند داد.

آقایی با اشاره به کابوس اسرائیل گفت : جنبش حماس امروز به کابوس اسرائیلی‌ها مبدل شده، در ایامی که این رژیم وحشی با دادن برخی امتیازات جنبش حماس را در عرصه مقاومت کمرنگ کرده بود اما امروز این جنبش با احیا مجدد و مسلح شدن به انواع سلاح‌ها و موشک‌ها خواب را بر شهرک نشین ها حرام کرده است.

وی عنوان کرد: شرایط کرانه باختری با غزه متفاوت است چراکه در بین کرانه باختری شهرک‌های اسراییلی وجود دارد و هر اقدامی علیه این کرانه باعث نابودی شهرک‌ها خواهد شد.

خطیب نماز جمعه زرین شهر با اشاره به طرح توسعه فولاد سبا عنوان کرد : طرح توسعه فولاد سبا که یکی از به روزترین و پاک ترین توسعه فولادی است در پی دغدغده مردم و تذکر ات ما و پیگیری مسئولان امر به دل شهرستان بازگشت.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در زمینه های اشتغال و ارزش افزوده اثرات خوبی برای منطقه به همراه خواهد داشت.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=86384

نوشته های مشابه

26شهریور
ضرورت راه‌اندازی موزه مردم‌شناسی در زرین‌شهر
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اصفهان مطرح کرد؛

ضرورت راه‌اندازی موزه مردم‌شناسی در زرین‌شهر

26شهریور
ظرفیت روستای «خشوییه» برای تبدیل شدن به روستای هدف گردشگری
دیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اصفهان مطح کرد؛

ظرفیت روستای «خشوییه» برای تبدیل شدن به روستای هدف گردشگری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.