• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳

ضرورت حل معضل آب‌های سطحی خیابان «روشن‌دشت» تا قبل از بارش های پاییزی

  • کد خبر : 86288
  • 08 شهریور 1403 - 14:27
ضرورت حل معضل آب‌های سطحی خیابان «روشن‌دشت» تا قبل از بارش های پاییزی
شهردار اصفهان بر رفع مشکل آب‌های سطحی خیابان «روشن‌دشت» توسط شهرداری تاکید کرد و گفت: این معضل باید قبل از آغاز بارش های پاییزی برطرف شود.

به گزارش نبض وطن، علی قاسم‌زاده روز  هفتم شهریورماه در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» در خصوص راهکار شهرداری برای رفع مشکل ترافیک خیابان بازارچه واقع در منطقه چهار اظهار کرد: ابتدای خیابان بازارچه گلوگاهی وجود داشت که بیشتر آن تجاری بود و در نهایت آزادسازی شد، مابقی این خیابان نیز به‌تدریج در حال آزادسازی است و به‌زودی مسئله ترافیک این خیابان حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه آزادسازی و تعریض خیابان بازارچه به اتمام رسیده و ساماندهی نهایی آن به زودی انجام می شود، افزود: این مسیر آزادسازی شده، خط بدنه مستقیمی ندارد و به دلیل موانع طبیعی و تاریخی موجود در آن، در مجموع محور مرتب و منظمی نیست. بنابراین اگر در طرح تفصیلی جدید که بازنگری خواهد شد بازهم جای تعریض دارد، باید از هم اکنون پیش‌بینی شود.

شهردار اصفهان همچنین در پاسخ به سوال یکی از شهروندان درخصوص معضل آب‌های سطحی منطقه روشن‌دشت گفت: شهرداری امین مردم و شهروندان است و رفع این مشکل به دلیل فراگیر بودن آن در سطح منطقه روشن‌دشت به ورود شهرداری نیاز دارد تا این معضل قبل از آغاز بارش پاییزی برطرف شود. همچنین شهرداری منطقه ۴ علاوه‌بر ایجاد محدودیت در صدور پروانه ساختمانی باید در این زمینه و برای رفع این مشکل به شهروندان درباره رعایت ضوابط شهرسازی اطلاع‌رسانی انجام دهد.

محسن زمانی، مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان نیز با بیان اینکه کارگروه ویژه ای متشکل از معاونت‌های عمران، خدمات شهری و شهرسازی و همچنین شهرداری منطقه جهت رفع این مشکل تشکیل شده است، گفت: مقرر شد که با توجه به شرایط محیطی، الزامات فنی و مهندسی و ضوابط شهرسازی در اجرا توسط مالکان رعایت شود. همچنین مقرر شد از سوی حوزه معاونت شهرسازی و مشاوران مربوطه مطالعاتی در این مورد انجام شود و در صورتی که برای شهرداری الزاماتی درباره ایجاد محدودیت در صدور پروانه وجود داشته باشد، حتماً رعایت شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=86288

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.