• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳

احیای زمین‌های ورزشی ،کلید توسعه ورزش همگانی و ارتقای سلامت شهروندان

  • کد خبر : 86015
  • 07 شهریور 1403 - 3:36
احیای زمین‌های ورزشی ،کلید توسعه ورزش همگانی و ارتقای سلامت شهروندان
معاون عمرانی شهرداری و شهرسازی فولادشهر گفت: یکی از مطالبات شهروندان از مدیریت شهر ارتقای ایمنی زمین ورزشی محله شهید مفتح (C5)بود که با اقدام معاونت خدمات شهری شهرداری فولادشهر و اجرای فنس این مجموعه به این مطالبه به حق شهروندان و ورزشکاران پاسخ داده شد.

سرکانی اظهار کرد: آسودگی خاطر خانواده‌ها به هنگام بازی و ورزش کودکان در فضای پارک‌ها و حفظ ایمنی و تأمین سلامتی خانواده‌ها به هنگام استفاده از این امکانات ورزشی اهمیت بسیاری دارد.

وی احیای زمین‌های ورزشی را کلید توسعه ورزش همگانی و ارتقای سلامت شهروندان دانست و افزود: طی برنامه‌ریزی عملیاتی، استانداردسازی و ایمن سازی وسایل بازی کودکان و همچنین ایمن‌سازی محوطه‌های ورزشی شهر در دستور کار مدیریت شهری فولادشهر قرار دارد.

معاون عمرانی و شهرسازی شهرداری فولادشهر با تاکید بر ضرورت احیای زمین‌های ورزشی در سطح محلات، تصریح کرد: یکی از مطالبات شهروندان از مدیریت شهر ارتقای ایمنی زمین ورزشی محله شهید مفتح (C5)بود که با اقدام معاونت خدمات شهری شهرداری فولادشهر و اجرای فنس این مجموعه به این مطالبه به حق شهروندان و ورزشکاران پاسخ داده شد.

وی عنوان کرد: انجام اینگونه اقدامات علاوه بر افزایش ایمنی و تسهیل در استفاده شهروندان از فضاهای ورزشی، با عث احیای ورزش در در سطح محلات خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=86015

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.