• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
رییس سازمان سیما و منظر شهرداری فولادشهر؛

رسیدگی به سیما و منظر شهری همواره اولویت اصلی شهرداری بوده است

  • کد خبر : 86012
  • 06 شهریور 1403 - 19:13
رسیدگی به سیما و منظر شهری همواره اولویت اصلی شهرداری بوده است
رییس سازمان سیما و منظر شهرداری فولادشهر گفت: با اقدام سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری فولادشهر چمن مصنوعی میادین شهر ترمیم و نصب شدند.

رضا شمس در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن با بیان اینکه زیبا سازی و رسیدگی به سیما و منظر شهری همواره اولویت اصلی شهرداری بوده است، اظهار کرد: اجرای پروژه‌های مختلف و توجه به زیباسازی شهری در دوره ششم مدیریت شهری سبب شده چهره شهر جدید فولادشهر دگرگون شود و موجی از افزایش رضایت عمومی شهروندان را نیز به دنبال داشته است.

وی استفاده از چمن مصنوعی را راه حلی برای زیباسازی معابر دانست و افزود: قطعات سنگ، موزاییک، واش بتن، پیوِر و… از جمله مصالحی هستند که در کف سازی فضاهای باز و به ویژه معابر از آن ها استفاده می شود و در این میان استفاده از پوشش سبز چمن مصنوعی در روحیه شهروندان تاثیر فوق‌العاده‌ای خواهد گذاشت.

رییس سازمان سیما و منظر شهرداری فولادشهر تصریح کرد: با اقدام سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری فولادشهر چمن مصنوعی میادین شهر ترمیم و نصب شدند.

وی با اشاره به رویش علف در فصول مختلف در پارک‌ها و بوستان‌های شهر، ادامه داد: پرسنل پرسنل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری فولادشهر با هدف جلوگیری از رشد علف‌های هرز و همچنین برای پیشگیری از آتش سوزی به دلیل گرم شدن هوا چمن زنی و پاکسازی علف‌های هرز و خشک در بوستان‌ها به شکل مستمر اجرایی شده است.

شمس عنوان کرد: چمن زنی و حذف به موقع علف‌های هرز و ممانعت از رشد بی رویه آنها ضمن تقویت خاک، به جذب آب بیشتر در زمان آبیاری فضاهای سبز کمک خواهد کرد.

وی بیان کرد: به منظور ارتقای سطح کیفی و زیبایی سیمای بصری شهر و روحیه نشاط و شادابی شهروندان، کاشت گل‌های فصلی مقاوم به شرایط آب و هوایی فولادشهر در حال انجام بوده تا علاوه بر زیبایی زمینه لازم برای ایجاد نشاط و شادابی شهروندان فراهم شود.

رییس سازمان سیما و منظر شهرداری فولادشهر خاطرنشان کرد: استفاده از بوستان‌ها، حجم فعالیت‌ها و هزینه‌های حفظ و نگهداری فضای سبز را افزایش می‌دهد برهمین اساس برنامه‌ریزی دقیق و مستمری برای اجرای عملیات واکاری و بازپیرایی در این امکان تفریحی انجام گرفته تا شهروندان در تمام فصول سال از حضور در پارک‌های سطح شهر لذت ببرند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=86012

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.