• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳

ارائه ۳۷۴۸ مورد خدمات اورژانس اصفهان به زائران اربعین حسینی

  • کد خبر : 85906
  • 06 شهریور 1403 - 11:42
ارائه ۳۷۴۸ مورد خدمات اورژانس اصفهان به زائران اربعین حسینی
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان از خدمت رسانی به بیش از ۳ هزار مراجعه کننده از ابتدای استقرار واحدهای امدادی اورژانس اصفهان در مرز شلمچه خبر داد.

محسن زمانی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان با استقرار در مرز شلمچه به ۳ هزار و ۹۷۱ زائر خدمت رسانی کردند.

وی افزود: واحدهای امدادی اورژانس استان اصفهان از ۱۹ مردادماه  برای پوشش امدادسلامت مراسم پیاده روی اربعین حسینی از اصفهان به طرف مرز اعزام شده اند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان تصریح کرد: ۱۰ واحد امدادی اورژانس استان اصفهان شامل ۷هفت واحد امدادی آمبولانس، یک واحد امداد موتوری، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس استان و یک تیم پشتیبان، برای خدمت رسانی به زائران اربعین در مرز شلمچه مستقر شده اند.

وی ادامه داد: آمار ارائه شده از ابتدای استقرار واحدهای امدادی اورژانس اصفهان در مرز شلمچه تا پایان روز دوشنبه پنج شهریورماه جاری، در کارنامه پرسنل خدوم اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان به ثبت رسیده است.

زمانی عنوان کرد:  ۲۶ نفر از پرسنل عملیاتی اورژانس استان اصفهان در این استقراری ها حضور دارند او براساس آمار موجود سه هزار و ۷۴۸ مورد از ارائه خدمات اورژانس اصفهان به زائران اربعین حسینی به صورت ارائه مراقبت‌های سرپایی در محل بوده است و ۲۲۳ مورد هم به مراکز درمانی منتقل شده اند.

وی خاطرنشان کرد: استقرار واحد های امدادی اورژانس برای مراسم پیاده روی اربعین حسینی تاکنون ادامه داشته و درصورت نیاز با دستور سازمان اورژانس کشور این زمان تمدید خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=85906

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.