• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳

کاهش بیش از ۱۰۰ تن پسماند با اجرای پروژه سکوی بارگیری میدان جوان

  • کد خبر : 85905
  • 06 شهریور 1403 - 13:16
کاهش بیش از ۱۰۰ تن پسماند با اجرای پروژه سکوی بارگیری میدان جوان
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: با احداث سکوی بارگیری پسماند میدان جوان دفن مستقیم پسماند شهری به میزان حداقل 100 تن در روز کاهش می یابد.

به گزارش نبض وطن، غلامرضا ساکتی با اعلام این خبر اظهار کرد: سکوی بارگیری پسماند میدان جوان از مهمترین پروژه‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان است که براساس ضرورت، تصمیم به اجرای آن گرفتیم.

وی با اشاره به ضرورت‌های احداث این سکوی بارگیری بیان کرد: ایجاد بستر مناسب جهت احداث صنایع تبدیلی، امکان اعمال کنترل‌های بهداشتی و زیست محیطی و افزایش درآمدهای شهرداری از پردازش اقلام بازیافتی مهمترین دلایل برای اجرای این پروژه به شمار می‌رود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به بودجه مورد نیاز برای اجرای این پروژه گفت: براساس برآوردهای صورت گرفته، این پروژه برای تکمیل نیازمند ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار است.

وی در خصوص دستاوردهایی که اجرای این پروژه به دنبال دارد، تصریح کرد: کاهش دفن مستقیم پسماند شهری به میزان حداقل ۱۰۰ تن در روز را می‌توان از مهمترین دستاوردهای این پروژه برشمرد. همچنین افزایش درآمد سازمان مدیریت پسماند، افزایش جمع آوری اقلام بازیافتی به میزان ۴۰۰ تن در سال و جلوگیری از اختلاط زباله، ضایعات و پسماندهای سبز از نتایجی است که اجرای این پروژه به دنبال خواهد داشت. ساکتی خاطرنشان کرد: تا کنون اسناد فنی و حقوقی پروژه تهیه شده و در مرحله تایید طراحی توسط سازمان طراحی شهرداری اصفهان قرار دارد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=85905

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.