• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان و مشاور شهردار در حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها خبر داد:

صدور الکترونیکی «فیش عوارض سالیانه نوسازی» در اصفهان

  • کد خبر : 85801
  • 05 شهریور 1403 - 12:40
صدور الکترونیکی «فیش عوارض سالیانه نوسازی» در اصفهان
مدیر کل درآمد شهرداری اصفهان و مشاور شهردار در حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها از صدور «فیش الکترونیکی عوارض سالانه نوسازی» در شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش نبض وطن شهرداری اصفهان، نادر آخوندی با اعلام این خبر گفت: شهرداری اصفهان به منظور رفاه حال شهروندان، نسبت به صدور فیش الکترونیکی عوارض نوسازی سالیانه در سه مرحله اقدام کرده است.

وی ادامه داد: بر این اساس، جهت پرداخت مرحله اول، پیامک فیش‌های صادر شده برای مالکین محترم ارسال شده است. در این دوره نیز همانند سال گذشته، صدور فیش ها به صورت الکترونیکی بوده و دیگر قبض کاغذی جهت پرداخت عوارض صادر نخواهد شد لذا با این اقدام، مسیر آسانی برای شهروندان فراهم شده تا بتوانند عوارض خود را به صورت آنی پرداخت کنند.

مدیر کل درآمد شهرداری اصفهان با بیان اینکه شهروندان در صورت عدم دریافت پیامک می‌توانند از دو روش حضوری و غیرحضوری اقدام کنند، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند به همراه اسناد ملکی به دفاتر خدمات الکترونیک یا شهرداری منطقه خود مراجعه کنند و یا در تارنمای my.isfahan.ir نسبت به انتخاب ملک از روی نقشه و یا وارد کردن کلاسه پرونده (کد نوسازی) اقدام کرده و قبض نوسازی خود را رویت و پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه به موجب قانون عمران و نوسازی شهری، هر ساله تمامی املاک واقع در محدوده و حریم شهر مشمول پرداخت عوارض نوسازی می‌شوند، اظهار کرد: با مصوبه شورای اسلامی شهر و در راستای مساعدت به شهروندان عزیز در سال جاری، تخفیف ۵۰ درصدی بر روی بهای خدمات پسماند و حمل و نقل ریلی که دو جزء اصلی فیش عوارض نوسازی است، اعمال شد و شهروندان جهت بهره‌مندی از این فرصت باید عوارض نوسازی مرحله اول سال جاری خود را حداکثر تا پایان شهریورماه امسال پرداخت نمایند.

آخوندی خاطرنشان کرد: همشهریانی که در سال گذشته عوارض نوسازی را بدون اعمال تخفیفات مصوب شورای اسلامی شهر پرداخت کرده‌اند، مابه‌التفاوت تخفیف اعمالی در حساب بستانکاری آنها منظور شده است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=85801

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.