• امروز : پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳

خدمت‌رسانی شهرداری اصفهان به بیش از ۲ هزار موکب در ایام اربعین حسینی(ع)

  • کد خبر : 85798
  • 05 شهریور 1403 - 12:33
خدمت‌رسانی شهرداری اصفهان به بیش از ۲ هزار موکب در ایام اربعین حسینی(ع)
رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان از خدمت‌رسانی این ستاد به دو هزار و 51 موکب در ایام اربعین حسینی(ع) در کربلای معلی خبر داد.

به گزارش نبض وطن، سیدمهدی عسگری با اعلام این خبر اظهار کرد: شهرداری اصفهان از ابتدای ماه صفر در شهر کربلا مستقر شده و به موکب‌های عراقی و ایرانی در محدوده خیابان‌های روضتین، شهدا، قزوینی، حیدریه، احمد وایلی، بوبیات، حمزه الرعیر و میثم تمار و تعلیب خدمات‌رسانی کرده است.

وی افزود: تعداد کل موکب‌هایی که ستاد اربعین شهرداری اصفهان در این ایام به آن‌ها خدمت‌رسانی کرده است، دو هزار و ۵۱ موکب است که یک هزار و ۷۷۲ موکب متعلق به برادران عراقی و ۲۷۹ موکب متعلق به برادران ایرانی بوده است.

رئیس ستاد اربعین شهرداری اصفهان تصریح کرد: از مجموع این موکب ها یک هزار و ۸۹۴ موکب مسوول توزیع غذا، ۷۸۷ موکب مسوول تامین محل اسکان، یک هزار و ۵۰۶ موکب مسوول توزیع شربت و شیرینی، ۶۶ موکب مسوول پخت نان، ۲۹ موکب مسوول خدمات آرایشگاهی، ۶۳ موکب مسوول خدمات لباس‌شویی و خشک‌شویی، ۳۰۲ موکب مسوول ارایه خدمات موبایل، ۶۹ موکب مسوول خدمات خیاطی، یک هزار و ۳۲۰ موکب مسوول حمام و سرویس بهداشتی و ۳۵ موکب مسوول ارایه خدمات بهداری به عزاداران بودند.

وی خاطرنشان کرد: یک هزار و ۵۷۰ موکب نیز از روز پنجم ماه صفر نسبت به توزیع میان وعده در میان زایران اقدام می‌کردند که در حال حاضر تنها حدود ۱۰ درصد از این موکب ها باقی مانده و تا آخر ماه صفر خدمات‌رسانی خواهند داشت.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=85798

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.