• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳

شهیدان رجایی و باهنر همچون شمع برای سرافرازی کشور و خدمت به مردم سوختند

  • کد خبر : 85229
  • 02 شهریور 1403 - 12:00
شهیدان رجایی و باهنر همچون شمع برای سرافرازی کشور و خدمت به مردم سوختند
شهردار زرین شهر گفت: عمر ریاست جمهوری شهید رجایی ۲۸ روز بیشتر به طول نینجامد اما ذوب شدن در مسیر ولایت، کار خالصانه، نوع شهادت و سبک زندگی اجتماعی و سیاسی شهیدان رجایی و باهنر با توجه به شرایط آن دوران سبب شد نام این شهدا در تاریخ ایران ماندگار شود.

به گزارش نبض وطن، حسین اسماعیلی احمدی با انتشار پیامی در فضای مجازی نوشت:

دوم تا هشتم شهریورماه مزین با نام و یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر با عنوان «هفته دولت» نام‌گذاری شده که یادآور خدمت و تعهد، ایثار و شهادت و نماد انسان‌های صدیق و خدمتگزار در راه صیانت و اعتلای ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

همه تلاش دولت شهید رجایی در دوران پرتلاطم سال های ۶۰ آن بود که ایران اسلامی را با آرامش از توطئه‌های گوناگون دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی عبور دهند و جان پاک خویش را در این میدان نثار کردند.

عمر ریاست جمهوری شهید رجایی ۲۸ روز بیشتر به طول نینجامد اما ذوب شدن در مسیر ولایت، کار خالصانه، نوع شهادت و سبک زندگی اجتماعی و سیاسی شهیدان رجایی و باهنر با توجه به شرایط آن دوران سبب شد نام این شهدا در تاریخ ایران ماندگار شود.

شهید خدمت آیت الله رئیسی نیز از خدمتگزاران بی‌ادعا و صدیقی بودند که همچون شهیدان رجایی و باهنر با روحیه انقلابی و مردمی، بدون منت، جان خود را در راه صیانت از انقلاب و خدمت جهادی به ملت ایران فدا کرد.

فرا رسیدن هفته دولت فرصت مناسبی است تا ضمن مرور و بازخوانی الگوهای پیشتاز خدمت به مردم، در انجام امور مردم با جدیت گام برداشته ، لحظه لحظه کار را از دست نداده و از ثانیه‌های مسئولیتی که بر عهده داریم به نفع مردم و انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت گرامیداشت یاد شهیدان گلگون کفن دولت جمهوری اسلامی ایران خاصه شهیدان رجایی، باهنر و آیت الله رئیسی، هفته دولت را به دولتمردان گران‌قدر و کارمندان خدوم ایران اسلامی به‌ویژه مسئولان شهرستان لنجان و همکاران سخت‌کوش خود در شهرداری خطه طلایی ایران زرین شهر تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون برای همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=85229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.