• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳

معرفی خودرو لوتوس الترا ۲۰۲۵

  • کد خبر : 85104
  • 01 شهریور 1403 - 22:05
معرفی خودرو لوتوس الترا ۲۰۲۵
خودرو لوتوس الترا 2025 دارای هفت کیسه هوا، سیستم نظارت بر توجه راننده، هشدار برخورد از عقب، ترمز اضطراری خودکار، نظارت بر نقاط کور و سنسورهای پارک جلو و عقب است.

به گزارش نبض وطن، خودرو لوتوس الترا ۲۰۲۵ دارای یک موتور برقی است و از یک باتری ۱۱۲ کیلووات ساعتی لیتیوم یونی بهره می‌برد که ۴۵۰ کیلووات قدرت و ۷۱۰ نیوتن متر گشتاور ارائه می‌کند، شرکت تولیدکننده اعلام کرده است که شتاب این خودرو در عرض ۴.۵ ثانیه از صفر به صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

طول و عرض خودرو لوتوس الترا ۲۰۲۵ به ترتیب ۵۱۰۳ و ۲۲۳۱ میلی‌متر (با احتساب آینه‌ها) است، در حالی که ارتفاع آن ۱۶۳۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور نیز ۳۰۱۹ میلی‌متر است، این خودرو دارای هفت کیسه هوا، سیستم نظارت بر توجه راننده، هشدار برخورد از عقب، ترمز اضطراری خودکار، نظارت بر نقاط کور و سنسورهای پارک جلو و عقب است.

از دیگر مشخصات خودرو لوتوس الترا ۲۰۲۵ می‌توان به چرخ‌های ۲۲ اینچی، سیستم تعلیق بادی فعال، چراغ‌های جلو LED، صندلی‌های برقی جلو با قابلیت تنظیم در ۱۲ جهت، نمایشگر ۱۲.۶ اینچی، ناوبری ماهواره‌ای، سیستم صوتی KEF مجهز به ۱۵ بلندگو، چهار پورت USB-C و شارژر بی‌سیم گوشی هوشمند اشاره کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=85104

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.