• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
شهردار فولادشهر:

دولت شهید رجایی یک دولت ماندگار در تاریخ ایران اسلامی به‌شمار می‌آید

  • کد خبر : 85096
  • 01 شهریور 1403 - 12:02
دولت شهید رجایی یک دولت ماندگار در تاریخ ایران اسلامی به‌شمار می‌آید
شهردار فولادشهر گفت: شهیدان رجایی و باهنر برخواسته از بطن جامعه و آشنا با مشكلات مردم بودند از این رو با كابینه ای دلسوز و همدل با تلاش صادقانه ، خدماتی بی منت را برای مردم آغاز كردند به‌گونه‌ای که در مدتی کوتاه ماندگارترین خاطرات را برای ملت ایران باقی گذاشتند.

به گزارش نبض وطن، حسین ایزدی شهردار فولادشهر در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت نوشت:

دولت شهید رجایی یک دولت ماندگار در تاریخ ایران اسلامی به‌شمار می‌آید و در این میان رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر به عنوان یک خط فکری و نمونه مترقی از انسان‌های انقلابی را می‌توان ولایت مداری، وجدان کاری، همنوع دوستی و خدمت صادقانه و جهادی به مردم دانست.

شهیدان رجایی و باهنر برخواسته از بطن جامعه و آشنا با مشکلات مردم بودند از این رو با کابینه ای دلسوز و همدل با تلاش صادقانه ، خدماتی بی منت را برای مردم آغاز کردند به‌گونه‌ای که در مدتی کوتاه ماندگارترین خاطرات را برای ملت ایران باقی گذاشتند و به الگویی برای همه نسل‌ها تبدیل شدند.

شهید خدمت آیت الله رئیسی نیز همچون شهیدان رجایی و باهنر سرسپرده و دلسپرده‌ به ارزش‌های انقلاب بودند و با خدمت رسانی آگاهانه و خالصانه در مسئولیت‌های گوناگون ثابت کردند که مناصب دنیایی را تنها وسیله‌ای برای خدمت در راه خدا می‌دانند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز دولت که زمامداران مخلص و مجاهدی بودند، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و خادمان متعهد نظام اسلامی خصوصا فعالان دستگاه‌های اجرایی و دولتی در شهرستان لنجان خاصه بخش فولادشهر تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‎‌های بلند نظام اسلامی و منویات مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=85096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.