• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳

معرفی خودرو آئودی SQ8 TFSI مدل ۲۰۲۵

  • کد خبر : 84826
  • 31 مرداد 1403 - 22:01
معرفی خودرو آئودی SQ8 TFSI مدل ۲۰۲۵
خودرو آئودی SQ8 TFSI مدل 2025 به یک موتور 4.0 لیتری توئین توربو V8 بنزینی مجهز شده است که با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک همراه است.

به گزارش نبض وطن، خودرو آئودی SQ8 TFSI مدل ۲۰۲۵ دارای یک موتور ۴.۰ لیتری توئین توربو V8 بنزینی است که ۳۷۳ کیلووات قدرت و ۷۷۰ نیوتن متر گشتاور ارائه می‌کند و با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک همراه است، شرکت تولید کننده اعلام کرده است که این خودرو از ۱۱.۹ لیتر سوخت در هر صد کیلومتر بر ساعت استفاده می‌کند.

طول و عرض خودرو آئودی SQ8 TFSI مدل ۲۰۲۵ به ترتیب ۵۰۰۴ و ۲۱۹۰ میلی‌متر (با احتساب آینه‌ها) است، در حالی که ارتفاع آن ۱۷۱۷ میلی‌متر و فاصله بین دو محور نیز ۳۰۰۴ میلی‌متر است، این خودرو دارای ترمز اضطراری خودکار، قابلیت تشخیص عابر پیاده و وسایل نقلیه، کروز کنترل تطبیقی، نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک مقابل، هشدار خروج از خط، دوربین دید فراگیر و سنسور پارک جلو و عقب است.

از دیگر مشخصات خودرو آئودی SQ8 TFSI مدل ۲۰۲۵ می‌توان به چرخ‌های ۲۱ اینچی، سیستم تعلیق بادی تطبیقی، چراغ‌های جلو LED، برف پاک‌کن‌های حساس به باران، درب عقب برقی، سانروف پانوراما، نمایشگر ۱۰.۱ اینچی، شارژر بی‌سیم گوشی هوشمند، سیستم صوتی سه بعدی مجهز به ۱۷ بلندگو ۷۳۰ واتی، گرمکن صندلی‌های جلو و پدال‌های فولادی ضدزنگ اشاره کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=84826

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.