• امروز : سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳

پیگیر مطالبات شهروندان در حوزه های مختلف شهری هستیم

  • کد خبر : 84602
  • 29 مرداد 1403 - 7:36
پیگیر مطالبات شهروندان در حوزه های مختلف شهری هستیم
رئیس شورای اسلامی فولادشهر گفت: یکی از مطالبات شهروندان فولادشهر به ویژه ساکنین ناحیه دو این شهر ارتقاء خدمات اداره پست فولادشهر بود که این مهم پس از پیگیری‌های متعدد محقق شد.

عباس طهماسبی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد:  اعضای شورای ششم فولادشهر به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان شهری در تلاش بوده‌اند تا با مصوبات شورا راه را برای اجرای پروژه‌های شهری هموار ساخته تا به مطالبات به حق شهروندان پاسخ داده شود.

وی افزود: شهرداری فولادشهر در سال ۱۳۷۲ با جمعتی حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر فعالیت خود را آغاز کرد و این در حالیست که امروز براساس آمار بیش از ۱۳۱ نفر در این شهر جدید ساکن هستند و با اجرای طرح نهضت ملی مسکن جمعیت این شهر تا پنج سال آینده به ۳۳۰ هزار نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی فولادشهر با بیان اینکه شهروندان همواره خواهان رعایت عدالت اجتماعی در شهرها هستند ، تصریح کرد: مدیریت شهری برای افزایش دلبستگی شهروندان به شهر جدید فولادشهر اقدامات متعددی را به سرانجام رسانده و  تمام توان خود را صرف توزیع منابع و خدمت به شهروندان کرده چرا که هدف مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری فولادشهر، توزیع عادلانه و مناسب منابع و ارائه خدمات به شهروندان فولادشهر است.

وی یکی از مطالبات به حق شهروندان فولادشهر را استقرار دستگاه‌ها و ادارات مختلف در این شهر دانست و ادامه داد: یکی از مطالبات شهروندان فولادشهر به ویژه ساکنین ناحیه دو این شهر ارتقاء خدمات اداره پست فولادشهر بود چراکه شهروندان این ناحیه برای استفاده از خدمات این اداره مجبور به طی مسافت طولانی بودند.

طهماسبی اضافه کرد: با توجه به اهمیت موضوع جلسه‌ای با حضور معاون وزیر پست و مدیرکل پست استان اصفهان، اعضای شورای اسلامی فولادشهر و شرکت عمران برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این جلسه مقرر شد خدمات مطلوب به شهروندان فولادشهر و ناحیه دو ارائه شود و برهمین اساس پیگیری و اجاره ساختمان پست برای شهروندان ناحیه دو انجام گرفت همچنین تحویل زمین به متراژ چهار هزار متر مربع از شرکت عمران به اداره کل پست استان جهت ساخت اداره پست ناحیه دو محقق شد تا به یکی از مطالبات شهروندان پاسخ داده شود.

خاطرنشان کرد: مدت زمان پیش رو، فرصتی برای خدمت بیشتر به شهروندان فولادشهر است و قطعا با قوت‌تر از گذشته پیگیر مطالبات و مشکلات شهروندان خواهیم بود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=84602

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.