• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳

جدول زمانبندی قطعی برق به مردم اعلام شود

  • کد خبر : 84420
  • 27 مرداد 1403 - 17:50
جدول زمانبندی قطعی برق به مردم اعلام شود
امام جمعه زرین شهر گفت:مردم از بی اطلاعی قطعی برق آسیب‌های فراوانی دیده اند و اگر برخی از مشاغل و صنایع  زمانبندی قطع برق را بدانند قطعاً برنامه ریزی خواهند کرد و جلوی ضرر و آسیب خود را خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام مهدی آقایی در جمع مردم شهرستان لنجان با توجه به سالرور بازگشت راست قامتان تاریخ ایران اظهار کرد: ۲۶ مرداد یادآور ورود آزاد مردانی است که با حرکت صبورانه، ایثارگرانه، مؤمنانه، شجاعانه، مقتدرانه و مظلومانه خود دشمن را به زانو درآورده و تصویر زیبایی از بشرالصابرین در طول تاریخ را به یادگار گذاشتند.

وی افزود: حق خانواده‌های آزادگان حق بزرگی ابوده و توفیق خدمت به خانواده معظم شهیدان، جانبازان و آزادگان این الگوهای صبر و ایثار، نعمت و موهبت بزرگی است.

امام جمعه زرین شهر با اشاره به قطعی‌های مکرر برق گفت:  مردم عزیز با درک صحیح از شرایط خاص آب و هوایی  باید صرفه جویی در مصرف برق را جدی بگیرند اما مسئولان امر نیز باید زمانبندی قطعی برق را به اطلاع مردم برساند.

وی ادامه داد: مردم از بی اطلاعی قطعی برق آسیب‌های فراوانی دیده اند و اگر برخی از مشاغل و صنایع  زمانبندی قطع برق را بدانند قطعاً برنامه ریزی خواهند کرد و جلوی ضرر و آسیب خود را خواهند گرفت.

آقایی با اشاره به ظرفیت مدارس صدرا  عنوان کرد: مدارس صدرا به سفارش و تأکید مقام معظم رهبری (مدظله) و با همکاری خوب اداره آموزش و پرورش و اداره سازمان تبلیغات اسلامی راه اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: این ظرفیت در تربیت نسل انقلابی جامعه می توانند گام های مؤثری را بردارد اما متأسفانه ظرفیت دوره دوم دبیرستان این مدارس مورد غفلت  واقع گرفته است که جا دارد والدین دانش آموزان به این امر توجه جدی داشته و با ثبت نام فرزندان خود در دور دوم مدارس در گام دوم انقلاب به وظیفه خود عمل کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=84420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.