• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳

ایران از خون عزیز خود نخواهد گذشت

  • کد خبر : 84212
  • 26 مرداد 1403 - 13:47
ایران از خون عزیز خود نخواهد گذشت
امام جمعه زرین شهر گفت:ایران هیچگاه آغاز گر جنگ نبوده و نخواهد بود اما تجاوز دشمن و عبور از خطوط قرمز خود را نیز به هیج عنوان نخواهد پذیرفت و قطعا ایران از خون عزیز خود نخواهد گذشت.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت السلام مهدی آقایی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر با اشاره به انتظار درخونخواهی میهمان عزیز ایران، اظهار کرد: مردم ایران و جبهه مقاومت انتظار در خونخواهی را فقط به شرط محکم و مؤثر بودن می‌پذیرند و امت اسلام منتظر انتقام هستند.

وی افزود: قطعا در زمان مناسب این انتقام بسیار سخت و محکم خواهد بود به طوری که استکبار جهانی حتی جسارت تهدید ایران را برای همیشه از ذهن خود دور کند.

امام جمعه زرین شهر با اشاره به فرمایشان مقام معظم رهبری در مورد جنگ روانی دشمن، گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای ستاد کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویر احمد منویات بسیار هوشمندانه و امیدوارانه را مطرح نمودند، ایشان با زیرکی همیشگی خود و با تشخیص صحیح، هدف دشمن از جنگ روانی در عرصه نظامی را ایجاد ترس و عقب‌نشینی دانستند.

وی ادامه داد: به تعبیر قرآن کریم، عقب‌نشینی غیرتاکتیکی در هر میدانی چه عرصه نظامی و چه میدان‌های سیاسی، تبلیغاتی و اقتصادی، غضب الهی را به دنبال خواهد داشت و معظم له به درستی بیان کردند دولت‌هایی که با ملت‌های بزرگ و کوچک امروز در مقابل خواسته‌های مستکبران تسلیم هستند، اگر به ملت‌ها و توانایی‌های خود تکیه کنند و واقعیت توان دشمن را به دور از بزرگنمایی بشناسند، می‌توانند به عزت واقتدار برسند.

آقایی با اشاره به نامه های متعدد سران کشورهای استکباری در عدم خونخواهی ایران عنوان کرد: ایران هیچگاه آغاز گر جنگ نبوده و نخواهد بود اما تجاوز دشمن و عبور از خطوط قرمز خود را نیز به هیج عنوان نخواهد پذیرفت .

وی با بیان اینکه ایران از خون عزیز خود نخواهد گذشت، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در پاسخ به نامه‌های بلند سران کشورهای استکباری همان جمله معروف شهید دیپلماسی ایران شهید امیر عبدالهیان عزیز بود که گفت: انگشت جبهه مقاومت روی ماشه قرار گرفته است.

خطیب نماز جمعه زرین شهر متذکر شد: آن روز استکبار این حرف را جدی نگرفت و امروز همان روزی که قبلا هشدار داده بودیم که مراقت انگشتان جبهه مقاومت روی ماشه‌ها باشید و کسی توجهی نکرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=84212

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.