• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
رئیس شورای اسلامی فولادشهر :

آزادگان تربیت شدگان مکتب حسینی و سند افتخار ایران هستند

  • کد خبر : 84209
  • 26 مرداد 1403 - 13:06
آزادگان تربیت شدگان مکتب حسینی و سند افتخار ایران هستند
رئیس شورای اسلامی فولادشهر گفت: آزادگان با تاسی به فرهنگ ناب حسینی درد و رنج ناشی از شکنجه‌های جسمی و روحی رژیم بعث را تحمل کرده و با مقاومت، تسلیم ناپذیری و ایستادگی خود توانستند توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کنند.

به گزارش نبض وطن،عباس طهماسبی رئیس شورای اسلامی فولادشهر درپیامی سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت و نوشت:

حادثه عظیم عاشورا نقش بسزایی در حیات، رشد و گسترش اسلام ناب محمدی داشت و نمود آن شکلگیری انقلاب شکوهمند اسلامی و پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس است.

ملت ایران آموزه‌های قیام امام حسین(ع) را سرمشق دائمی قرار داده‌اند و نمونه بارز این الگوپذیری را در اسرای نوجوان و جوان ایران در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم، آزادگانی که با تاسی به فرهنگ ناب حسینی درد و رنج ناشی از شکنجه‌های جسمی و روحی رژیم بعث را تحمل کرده و با مقاومت، تسلیم ناپذیری و ایستادگی خود توانستند توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کنند.

۲۶ مرداد سالروز ورود سرافرازانه آزادگان به آغوش مام میهن، فرصتی مغتنم برای پرداختن به رشادت‌های این عزیزان است که با رفتار و منش خود در دوران اسارت برای دنیا پیام مقاومت و ایستادگی حق در برابر باطل را مخابره کردند.

اینجانب فرا رسیدن بیست و ششم مردادماه، سالروز ورود سرافرازانه آزادگان به میهن اسلامی را به ملت غیور ایران به ویژه آزادگان ایران کوچک فولادشهر، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و آرزومند سلامت و توفیق روزافزونتان هستم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=84209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.