• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
شهردار فولادشهر؛

آزادگان در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی تا پای جان برای ایران ایستادند

  • کد خبر : 84207
  • 26 مرداد 1403 - 11:42
آزادگان در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی تا پای جان برای ایران ایستادند
شهردار فولادشهر گفت: آزدگان سرافراز، در راه استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند تا پرچم اسلام و انقلاب برافراشته نگه داشته شود.

به گزارش نبض وطن، حسین ایزدی شهردار فولادشهر با انتشار پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی نوشت:
آزادگان از جمله شایسته‌ترین مصداق‌های “… الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا …” به‌شمار می‌آیند، آنانی که در دوران هشت سال دفاع مقدس به اسارت دشمن بعثی درآمدند و سالیان طولانی دوران اسارت را در زندان‌های عراق سپری کردند.

وضعیت اسرای کشورمان در دوران دفاع مقدس بسیار سخت بود، اما توسل این عزیزان به سیدالشهداء(ع) و اهل‌بیت ایشان در دوران اسارت سبب شد رنج‌های فراوان این دوران را تحمل کرده و حماسه‌ای حسینی را خلق کنند.

آزادگان علیرغم همه تبلیغات، فشارهای روحی و روانی، آزار و اذیت‌های رژیم بعث در راه استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند تا پرچم اسلام و انقلاب برافراشته نگه داشته شود و در نهایت ۲۶ مرداد ۱۳۶۹ با کوله باری از خاطرات در این روز به میهن بازگشتند از این رو خاطرات این عزیزان سرمایه‌ای عظیم برای همه ما به‌شمار می‌آید که باید نهایت استفاده را از آن برای انتقال فرهنگ حماسه، مقاومت، ایستادگی، جانفشانی و فداکاری به نسل امروز و آینده داشته باشیم.

اینجانب سالروز خجسته و مبارک بازگشت آزادگان سرافراز ایران اسلامی به وطن را به آحاد ملت ایران به ویژه آزادگان سرافراز و خانواده صبور آنان تبریک گفته و برای همه این عزیزان موفقیت و توفیق روزافزون برای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ترویج فرهنگ ناب مقاومت را از درگاه احدیت مسئلت دارم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=84207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.