• امروز : سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳

جلالی : ایران همیشه آماده ایستادگی در برابر هر تجاوزی است

  • کد خبر : 83991
  • 25 مرداد 1403 - 0:32
جلالی : ایران همیشه آماده ایستادگی در برابر هر تجاوزی است
کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو در مصاحبه با یک رسانه روس گفت: ایران همیشه آماده ایستادگی در برابر هر تجاوزی است و اسرائیل پاسخ اقدامات خود را دریافت خواهد کرد.

به گزارش نبض وطن به نقل از خبرگزاری “تاس” این مقام ارشد ایران درباره احتمال کنار گذاشتن طرح پاسخ به رژیم صهیونیستی در آستانه دور جدید مذاکرات در قطر درباره آتش‌بس غزه، یادآور شد: سخنان رهبر عالی ایران درباره پاسخ خون‌های ریخته شده و رویکرد طرف ایرانی نشان می‌دهد که این پاسخ دنبال خواهد شد.

وی به خبرگزاری تاس گفت: یک پاسخ وجود خواهد داشت، اما نمی دانیم دقیقا چه زمانی انجام خواهد شد. در هر صورت، جمهوری اسلامی ایران همیشه آماده ایستادگی در برابر هر تجاوزی است، ما به اسرائیل پاسخ خواهیم داد.

سفیر ایران در بخش دیگری از اظهارات خود به این رسانه روس گفت که پیش نویس معاهده همکاری راهبردی جامع ایران و روسیه در دست بررسی روسای جمهور دو کشور است و در آینده نزدیک امضا خواهد شد.

وی توضیح داد: بخش های حقوقی وزارت خانه های خارجه دو کشور مشغول کار بر روی این پیش نویس هستند. این پیش نویس برای بررسی به نهادهای ریاست جمهوری ارائه شده است. به محض آماده شدن، سران دو کشور آن را امضا خواهند کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=83991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.