• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

انقلاب اسلامی مهمترین قسمت از تاریخ ایران زمین است

  • کد خبر : 837
  • 16 بهمن 1398 - 23:53
فرمانده تیپ 44 قمر بنی هاشم گفت : انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قسمتی مهم از تاریخ ایران زمین است که با شروع انقلاب اسلامی و پیروزی آن در بهمن 1357 شکل گرفت و بعد با شروع جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ادامه پیدا کرد و نباید از اذهان مردم پاک شود .

به گزارش نبض وطن،سردار نصر ضمن تبریک دهه مبارک فجر به ایثارگران شرکت گفت : در سال ۵۷ و پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان این مرز بوم به زانو در آمدند ، هشت سال دفاع مقدس تلاش مذبوحانه دشمنان ایران علیه این مرز و بوم بود که مردم با ایمان و همدلی در این امتحان الهی نیز پیروز شدند . وی افزود : قشر جوان باید بدانند این کشور با جانفشانی و ایثار پابرجا خواهد ماند و وظیفه آنان است تا در ادامه این مسیر ثابت قدم باشند .
فرمانده تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم گفت : اخلاص ، خدامحوری و ایثار باعث شد که نهال انقلاب در هشت سال دفاع مقدس تبدیل به شجره گردد که هم اکنون دشمنان از ایران هراس داشته باشند . وی یاد آور شد : انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قسمتی مهم از تاریخ ایران زمین است که با شروع انقلاب اسلامی و پیروزی آن در بهمن ۱۳۵۷ شکل گرفت و بعد با شروع جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ادامه پیدا کرد و نباید از اذهان مردم پاک شود .
اکبر مایلی سرپرست امور شهدا و ایثارگران شرکت نیز در این آیین گفت : رهبری امام خمینی(ره) و نگرش معنوی و الهی ایشان باعث شد تا قلوب مردم مقاوم ایران و رزمندگان اسلام سرشار از ایمان، اخلاص و روحیۀ شهادت طلبی شود .
وی افزود : ذوب آهن اصفهان خدمات ارزنده ای در هشت سال دفاع مقدس انجام داده است که نمونه آن تقدیم ۲۸۶ شهید به انقلاب اسلامی است .
در حاشیه این آیین با تعدادی از ایثارگران گفتگویی داشتیم که در ادامه می خوانید : حمیدرضا مویدی شاغل در مدیریت نسوز ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این برنامه گفت : این برنامه باعث شد تا دوباره در جمع رزمندگان و خانواده های آنها باشیم .
مهرداد کربلایی حسینی شاغل در مدیریت نورد گفت : دفاع مقدس در امتداد عاشورای حسینی است و باید این فرهنگ را پاس داشت و این کار کمتر از کار شهیدان نیست و نباید هیچ گاه دشمن را فراموش کرد زیرا آنها منتظر یک فرصت هستند .
وی افزود : انجام وظایف و تلاش جهت به گردش در آوردن چرخ صنعت به نحو احسن ، وظیفه کنونی ما است و باید در این جبهه نیز پایدار و پیروز باشیم .
منصور قربانی شاغل در مدیریت خدمات و امور اجتماعی با اشاره به اینکه دفاع مقدس برکتی برای ایران بود که دیگر تکرار نخواهد شد گفت : هشت سال دفاع مقدس یک دانشگاه بود که در آن بسیاری از افراد مانند سردار شهید قاسم سلیمانی در آن مکتب پرورش یافتند .
وی خاطر نشان ساخت : چهل سال ایستادگی ایران مقابل تحریم ها ثمره انقلاب و دفاع مقدس است ، اکنون که جنگ نرم در دستور کار دشمنان انقلاب و این نظام است همدلی و ایمان بهترین سلاح می باشد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=837

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.