• امروز : دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳

اتاق اصناف شهرستان لنجان بر امر آموزش اصناف متمرکز شده است

  • کد خبر : 83680
  • 23 مرداد 1403 - 7:41
اتاق اصناف شهرستان لنجان بر امر آموزش اصناف متمرکز شده است
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: برگزاری دوره‌های کوتاه مدت آموزش کسب و کار باید به شکل تخصصی برگزار شود تا مباحث ضروری که تاثیر مهمی در حفظ سرمایه بازاریان و همچنین رعایت حقوق مصرف کننده دارد به اعضاء زیر مجموعه اتحادیه‌های صنفی ارائه شود.

به گزارش نبض وطن، عباس کرمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز اصناف و بازاریان جمعیت کثیری را به خود اختصاص داده‌اند به‌گونه‌ای که شاهد قدرت تاثیرگذاری این قشر از محله تا مراکز بزرگ هستیم.

وی افزود: با توجه به تنوع رسته‌های فعالیت اصناف و همچنین ظرفیت‌هایی که در قانون نظام صنفی تعریف شده است، اتاق اصناف شهرستان لنجان در کنار انجام وظایف ذاتی و قانونی خود بر امر آموزش متمرکز شده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان تصریح کرد: برگزاری دوره های کوتاه مدت آموزش کسب و کار باید به شکل تخصصی برگزار شود تا مباحث ضروری که تاثیر مهمی در حفظ سرمایه بازاریان و همچنین رعایت حقوق مصرف کننده دارد به اعضاء زیر مجموعه اتحادیه‌های صنفی ارائه شود.

وی با اشاره به اهمیت آموزش‌های مرتبط با تنظیم قرارداد و صدور فاکتور عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع همایش بزرگ اتحادیه صنایع چوب، ابزارآلات، مبلمان و دکوراسیون ساختمان شهرستان لنجان با حضور قضات دادگستری و کارشناسان اداره تعزیرات حکومتی و اداره صمت، روز چهارشنبه ۲۴ مرداد برگزار خواهد شد.

کرمی خاطرنشان کرد: قانون نظام صنفی، جزو قوانینی است که باعث ایجاد نظم و انضباط صنفی خواهد شد؛ از این‌رو در تلاش هستیم با آموزش قوانین به اصناف، برنامه‌ریزی و انسجام بیشتر در مسیری حرکت کنیم تا اصناف و بازاریان شهرستان لنجان که دارای فرهنگی غنی و سابقه تاریخی درخشان هستند، به جایگاه واقعی خود برسند.

وی یادآور شد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در این همایش علاوه بر آموزش مباحث مطرح شده از خیران و پیشکسوتان بزرگ اتحادیه صنایع چوب، ابزارآلات، مبلمان و دکوراسیون ساختمان شهرستان لنجان تجلیل خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=83680

نوشته های مشابه

17مرداد
خبرنگاران زبان گویای مردم و اصناف هستند
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان؛

خبرنگاران زبان گویای مردم و اصناف هستند

03مرداد
پیگیر مطالبات به حق اصناف هستیم
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان:

پیگیر مطالبات به حق اصناف هستیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.