• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
شهردار فولادشهر:

آموزش‌های مستمر لازمه ارتقا سطح کار آتش نشانان است

  • کد خبر : 83464
  • 21 مرداد 1403 - 20:34
آموزش‌های مستمر لازمه ارتقا سطح کار آتش نشانان است
شهردار فولادشهر گفت: طی برنامه‌ریزی‌های واحد آموزش سازمان آتش نشانی فولادشهر؛ دوره آموزشی حفاظت ساختمان از حریق ویژه کارشناسان پیشگیری آتش نشانی‌های شهرستان لنجان در این سازمان در حال برگزاری است .

حسین ایزدی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن آموزش‌های مستمر را لازمه ارتقاء سطح کار آتش نشانان دانست و اظهار کرد: ارتقاء سطح علمی آتش نشانان و همچنین تامین تجهیزات و امکانات آنها برای مدیریت شهری فولادشهر بسیار حائز اهمیت بوده از این رو با حرکت در این مسیر تلاش شده خدمات خود را ضریب ببخشیم.

وی با بیان اینکه تنوع حوادث و پیچیدگی جامعه، به روز شدن دانش و مهارت آتش نشانان را ضروری کرده است، افزود: با توجه به سیاست‌های تعریف شده در دوره ششم مدیریت شهری، امروز یک حرکت پیشروانه‌ای را آغاز کرده‌ایم که بخشی از آن ارتقای دانش در متن جامعه و بخشی از آن ارتقای علم آتش نشانان به دانش و مهارت روز بوده است.

شهردار فولادشهر تصریح کرد: مطمئنا نداشتن دانش و علم آتش نشانی، آتش نشان را به فردی دست و پا بسته در عملیات‌های مختلف تبدیل می‌کند از این رو تلاش شده آتش نشانان سازمان آتش نشانی فولادشهر لحظه به لحظه از آموزش‌های روز برخوردار شوند.

وی ادامه داد: تحقق این مهم افزایش خدمت رسانی بهتر و سریعتر به شهروندان، صرفه جویی در منابع مالی و رضایتمندی روحی و روانی کارکنان و شهروندان جامعه را به دنبال خواهد داشت.

ایزدی عنوان کرد: طی برنامه‌ریزی‌های واحد آموزش سازمان آتش نشانی فولادشهر؛ دوره آموزشی حفاظت ساختمان از حریق ویژه کارشناسان پیشگیری آتش نشانی‌های شهرستان لنجان در این سازمان در حال برگزاری است .

وی خاطرنشان کرد: با ارائه آموزش‌های روز و بکارگیری اندیشه‌های جدید قطعا می‌توانیم تحولی اساسی و رو به رشد در عملکرد آتش نشانان شهرستان لنجان ایجاد کرد که این مهم نویدبخش ایمنی و آرامش خاطر بیشتر در زندگی شهروندان است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=83464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.