• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
خانه دسته‌بندی نشده

برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری زرین شهر در راستای گسترش ورزش همگانی

  • کد خبر : 833
  • 17 بهمن 1398 - 20:56
شهردار زرین شهر گفت: ترویج ورزش همگانی زمانی به درستی انجام خواهد شد که کارکنان شهرداری در صف اول این ورزش قرار گیرند.

به گزارش نبض وطن،میثم محمدی در ایین اختتامیه مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری زرین شهر اظهار کرد: شهرداری زرین شهر در دوره پنجم با هدف انگیزه دادن به کارگران و کارمندان شهرداری برگزاری مسابقات داخلی بین پرسنل را در دستور کار قرار داد.
وی هدف اصلی برگزاری مسابقاتی از این دست را ایجاد شادابی و نشاط در بین کارکنان مدیریت شهری دانست و افزود:شهرداری به دلیل ماهیت کاری همواره مراجعات بسیاری را در طول ایام مختلف سال داشته و به همین دلیل برای تشویق کارکنان و ارتقای روحیه پرسنل تصمیم بر آن شد مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری زرین شهر به بهانه فرا رسیدم ایام الله دهه فجر برگزار شود تا با روحیه‌افزایی در کارکنان خدمات بهتری به مردم ارائه دهند.
شهردار زرین شهر با بیان اینکه ترویج ورزش همگانی زمانی به درستی انجام خواهد شد که کارکنان شهرداری در صف اول این ورزش قرار گیرند، تصریح کرد: مدیریت شهری زرین شهر در دوره پنجم نگاه ویژه ای به ترویج فرهنگ ورزش در بین شهروندان داشته و چنانچه قصد داشته باشیم به این هدف دست پیدا کنیم در گام نخست باید برای شادابی، نشاط و سلامت کارکنان برنامه‌ریزی داشته باشیم تا روح سلامت و نشاط توسط آنان در شهر دمیده شود و شهروندانی شاداب و با نشاط داشته باشیم.
وی با بیان اینکه پرسنل شهرداری در میادین ورزشی به جای توجه صرف به قهرمانی، باید به تحقق منش پهلوانی، فتوت و آئین جوانمردی توجه داشته باشند، ادامه داد: برگزاری اینگونه مسابقات سبب ایجاد دوستی بیشتر بین کارکنان شهرداری با رقابتی سالم خواهد شد چرا که این قشر همواره برای خدمت رسانی به شهر تلاش می کنند و ما نیز خود را موظف می دانیم با برگزاری رقابت های ورزشی، فرهنگی و… به نحوی فضای جذاب، شاد و در عین حال رقابتی را برای آن ها بوجود بیاوریم.
محمدی اضافه کرد: انتظار می رود با برنامه‌ریزی منظم، تیم‌هایی در شهرداری زرین شهر جهت شرکت در مسابقات ورزشی مختلف شهرستانی، استانی و حتی کشوری کارگران تشکیل شود تا در این عرصه نیز توانمندی های پرسنل شهرداری به نمایش گذاشته شود.
گفتنی است، مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری زرین شهر با حضور ۵ تیم از دی ماه امسال آغاز شد که در پایان این رقابت‌ها، تیم‌های روابط عمومی ، خدمات شهر و حراست به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=833

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.