• امروز : سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳

اجرای “طرح نور” تداوم یابد

  • کد خبر : 83171
  • 19 مرداد 1403 - 14:03
اجرای “طرح نور” تداوم یابد
خطیب جمعه شهر سده لنجان گفت:با شعار و حرف کاری به درستی انجام نمی‌شود و امروز وضعیت آموزشگاه‌ها، سالن‌های ورزشی، رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها بسیار زننده است و این شرایط به هیچ عنوان برای امت شهید پرور قابل قبول نیست.

به گزارش نبض وطن، حجت الاسلام صادقی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه سده لنجان اظهار کرد: عفاف و حجاب جزو احکام الهی است و هر مسلمانی باید نسبت به این موضوع احترام قائل باشد و کشور ما اسلامی است و باید قوانین اسلامی نیز داشته باشد.

وی با گلایه مندی از متولیان فرهنگی اجرای طرح نور، تصریح کرد: با شعار و حرف کاری به درستی انجام نمی‌شود و امروز وضعیت آموزشگاه‌ها، سالن‌های ورزشی، رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها بسیار زننده است و این شرایط به هیچ عنوان برای امت شهید پرور قابل قبول نیست.

امام جمعه سده لنجان رشد منکر‌ در جامعه را مایه زیان و تزلزل خانواده دانست و تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی با توطئه‌های مختلف امروز قلب خانواده‌ها را نشانه رفته‌اند و اگر هوشیار نباشیم جامعه رو به انحطاط خواهد رفت.

وی با اشاره به ترور شهید مجاهد اسماعیل هنیه گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت تعیین کننده زمان و کیفیت و کمیت خون خواهی شهید اسماعیل هنیه هستند و دشمن صهیون آرزوی نجات از این سردرگمی و اضطراب را دارند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=83171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.