• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳

خونخواهی شهید بزرگ مقاومت به صورت قاطع انجام شود

  • کد خبر : 83169
  • 19 مرداد 1403 - 13:33
خونخواهی شهید بزرگ مقاومت به صورت قاطع انجام شود
امام جمعه زرین شهر گفت: ترور شهید اسماعیل هنیه در ایران اسلامی تجاوز نقض آشکار تمام قوانین بین المللی و انسانی است و به همین علت جای هیچ گونه بخششی وجود ندارد و این رژیم منحوس اسرائیل باید پاسخ محکم و قاطعی دریافت کند تا دشمن دیگر به خود اجازه جنایات مجدد را ندهد .

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام مهدی آقایی با اشاره به حق غیر قابل انکار بودن خوانخواهی میهمان شهید ایران، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با نیت پلید و از قبل برنامه‌ریزی شده خود میهمان جمهوری اسلامی را مورد هدف قرار داد.

وی افزود: این تجاوز نقض آشکار تمام قوانین بین المللی و انسانی است و به همین علت جای هیچ گونه بخششی وجود ندارد و این رژیم منحوس اسرائیل باید پاسخ محکم و قاطعی دریافت کند تا دشمن دیگر به خود اجازه جنایات مجدد را ندهد .

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: پاسخ به این اقدام تروریستی باید به‌گونه‌ای باشد تا کسانی که از این اقدام غیر انسانی اسرائیل خوشحال شدند مدت‌ها در شوک پاسخ محکم ایران عزیز و جبهه مقاومت باقی بمانند و سال‌ها چشم‌های آنها از این پاسخ گریان باشد.

وی با اشاره به مطالبه مردم ایران از مسئولان در خوانخواهی هوشمندانه و قاطع ادامه داد: امروز توده مردم از ارکان نظام اسلامی درخواست پاسخ قاطع و هوشمندانه به تجاوز رژیم منحوس صهیونیستی  را دارند و پاسخ  نظام اسلامی نباید منتهی به حملات کور باشد بلکه باید ضربات محکمی بر پیکیر نیمه جان اسرائیل باشد که دیگر جرأت تکرار را حتی در ذهن خود نکند .

آقایی اضافه کرد: ترس در خوانخواهی را مردم نمی پذیرند از این رو باید ضربات پشیمان کننده را وارد کنیم چراکه امنیت جمهوری اسلامی برای همه مردم خط قرمز است و عبور از آن توسط هر کس به هر طریقی پاسخ ویران کننده خواهد داشت.

وی با اشاره به تاخیر در خوانخواهی شهید اسماعیل هنیه گفت: سر درگمی مقامات اسرائیلی در تأخیر خوانخواهی ایران باعث فلج شدن برخی فعالیت های روز مره و موجب استیصال آنها شده است به طوری که هر روز و هر لحظه دعا می‌کنند کابوس خوانخواهی برای آنها تمام شود.

خطیب نمازجمعه زرین شهر عنوان کرد: اسرائیلی ها باید بدانند که ظلم و ظالم نابود شدنی هستند و این وعده الهی است که در طول تاریخ بارها و بارها ثابت شده است .

وی با اشاره به ضرورت اقدام عملی کشور ترکیه در برابر جنایات اسرائیل خاطرنشان کرد:  وقتی کشور ترکیه در برابر دعوت اسماعیل هنیه به کشور خود مورد تهدید اسرائیل قرار می‌گیرد، سران این کشور به زبان، پاسخ این تهدید را داده و تهدید‌هایی نیز انجام دادند اما ترکیه در میدان عمل اگر فقط  پایگاه اینجرلیک ناتو را که بزرگترین پایگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی است را تعطیل کند و یا  اجازه صادرات نقت آذربایجان از مسیر ترکیه را لغو کند و یا صادرات کالا به اسرائیل را متوقف کند نیازی به هیچ تهدیدی نیست چرا که این اقدامات بهترین عمل و پاسخ در برابر تهدید و جنایات اسرائیلی هاست

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=83169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.