• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳

فارن پالیسی:سیاست خارجی آمریکا بویژه در ارتباط با اسرائیل باید توسط هریس-والز بازتعریف شود

  • کد خبر : 83114
  • 18 مرداد 1403 - 20:29
فارن پالیسی:سیاست خارجی آمریکا بویژه در ارتباط با اسرائیل باید توسط هریس-والز بازتعریف شود
نشریه «فارن پالیسی» با اشاره به تغییر نگرش جامعه آمریکایی نسبت به سیاست‌ خارجی ایالات متحده به ویژه در مورد غرب آسیا و مشخصا رژیم صهیونیستی، بر لزوم تغییر جهت‌گیری کمپین «هریس - والز» و تجدیدنظر دموکرات ها در مورد اتحاد با تل‌آویو تاکید کرد.

به گزارش نبض وطن به نقل از این رسانه تحلیلی آمریکایی، کامالا هریس معاون رئیس جمهوری آمریکا به عنوان نامزد حزب دموکرات در انتخابات آتی ریاست جمهوری باید رویکرد خود را نسبت به جهان را تعریف کند.

این مقاله با اشاره به این که تیم والز معاون تازه معرفی شده هریس برای انتخابات، تمایل چندانی نسبت به رویکردهای قدیمی سیاست خارجی ایالات متحده ندارد، افزود: انتخاب چنین فردی به عنوان معاون، می تواند به بازتعریف هریس در موضوع سیاست خارجی کمک کند.

فارن پالیسی ‌عبارت «آمریکا بازگشت»، شعار سیاست خارجی بایدن را به عنوان یک شمشیر دولبه توصیف کرد و نوشت: این شعار برای برخی از رای دهندگان، نویدبخش بازگشت به وضعیت عادی قبل از (ریاست جمهوری دونالد) ترامپ ‌رئیس جمهوری سابق آمریکا است و برای برخی دیگر نشانه بازگشت آمریکا به وضعیتی است که نه از نظر سیاسی محبوب بود و نه از نظر استراتژیک عاقلانه به نظر می رسید.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=83114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.